Передплатити Підтримати

Львівгаз:  чат-бот Viber 7104 тепер приймає показання лічильників з фото

Карантинні заходи та надзвичайний стан по всій країні змушують компанії до нових форм взаємодії з клієнтами. Сервіси вже давно перейшли в онлайн і за багато послуг можна розрахуватись зі смартфону, не кажучи вже про передачу лічильників.

Так само і АТ «Львівгаз» пропонує споживачам активніше користуватись онлайн-послугами на сайті 104.ua. Клієнти компанії вже давно мають можливість передати показання лічильників, не виходячи з дому. Це можна зробити одразу в кілька способів: в особистому кабінеті на сайті 104.ua, телефоном, за допомогою СМС, мобільних додатків і навіть у чат-ботах і Viber та telegram.

Від квітня у Viber показання лічильника можна підтвердити ще й фотографією лічильника.

«Зараз система проходить своєрідне навчання. Вона буде розпізнавати показання лічильників на надісланому фото. Дані про споживання будуть надходити в систему обліку. Вже з наступного місяця вона розпочне працювати у штатному режимі» — повідомили в АТ «Львівгаз».

Згодом, цю технологію будуть використовувати для корекції невірно або помилково внесених показань лічильників. Адже споживачі часто стикаються з текою проблемою. Зазвичай в такому випадку їм треба звертатись до центру обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Дуже скоро це буде відбуватись майже автоматично.