Передплата 2024 ВЗ

Великдень без писанок? З 1 квітня ціни на курячі яйця можуть зрости майже на 50%

  • 31.03.2020, 11:35
  • 1 377

Постачальники і виробники курячого яйця пропонують торговій мережі АТБ закуповувати цю продукцію з 1 квітня за цінами, які перевищують нинішній рівень на 47%

Про це повідомила компанія «АТБ-Маркет», яка продовжує відкрито публікувати на своєму сайті цінові пропозиції постачальників і виробників, щоб уникнути звинувачень в необґрунтованому підвищенні цін, повідомляє УНН.

«Станом на 27 березня 2020 року всі виробники курячого яйця в Україні заявляють про підвищення цін з 01 квітня 2020 р до + 47% від поточних закупівельних цін. Компанія АТБ веде переговори з виробниками про недопущення такого підвищення. На поточний момент роздрібна ціна в АТБ на яйця курячі залишається без змін», — повідомляється на сайті мережі АТБ, яка оприлюднила листи таких постачальників як ТОВ «АВІС-Україна», ТОВ «Інтер-Запоріжжя», ТОВ «Імперово Фудз».

Нещодавно, виступаючи в ефірі ток-шоу «Право на владу» генеральний директор АТБ Борис Марков повідомляв, що виробники яєць попередили мережу про планове підвищення цін. Тоді ж керівник мережі повідомив, що компанія починає регулярне оприлюднення цінових пропозицій постачальників, щоб покупці могли зрозуміти, через що насправді підвищуються ціни на продукти харчування в роздрібних мережах. АТБ поряд з іншими представниками мереженого ритейлу як NOVUS, Ашан, METRO Cash & CarryUkraine, Сільпо, BILLA, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт була звинувачена у необґрунтованому підвищенні цін.

Щоб допомогти Антимонопольному комітету розібратися, хто причетний до підвищення цін в організованій мережевій роздрібній торгівлі, Марков пообіцяв, що мережа АТБ розкриє дані про відпускні ціни постачальників і виробників: «Ми ухвалили принципове рішення: ми починаємо розміщувати всю цю інформацію в ЗМІ та у себе на сайті. Будемо підтверджувати всю цю інформацію первинними документами. Країна повинна знати своїх героїв, особливо в такий складний час як зараз. Ми хочемо, щоб кожен кого цікавить питання цін, кожен хто намагається маніпулювати цією темою, міг розібратися, міг вникнути і міг побачити реальний розмір збільшення відпускних ціні з боку постачальників», — заявив керівник мережі АТБ.

Читайте також: В Україні найближчі кілька днів може початися дефіцит товарів першої необхідності

Раніше мережа АТБ оприлюднила дані про відпускні ціни на овочі борщового набору. Як випливає з матеріалів про динаміку закупівельних цін, найбільш приголомшливе зростання цін на капусту, цибулю і моркву. Наприклад, окремі постачальники збільшили відпускну ціну капусти на 132−150%, а середня ціна виросла на 106%. Ціна лука у деяких постачальників злетіла на 117−121%, а середнє збільшення ціни склало понад 93%. Зростання відпускних цін в окремих виробників моркви — від 70% до 114%, а середній приріст ціни становив 81,15%. Зростання ціни картоплі у виробників зафіксований від 25% до 58%, а середнє збільшення ціни склало 45,33%. На буряки першого сорту ціни піднялися в середньому 71,16%, а у деяких виробників зафіксована зміна ціни від 84% до понад 127%.

У своєму повідомленні компанія «АТБ-Маркет» зазначила, що зараз роздрібні ціни в її мережі залишаються незмінними.

«Наголошуємо, що роздрібна ціна в магазинах торговельної мережі „АТБ“ на яйця курячі поки залишається без змін. Водночас компанія буде змушена підняти ціну на відсоток підвищення цін постачальниками, за фактом отримання поставок товару за новими цінами, а також з урахуванням необхідності надати можливість кожному покупцеві магазинів торгової мережі АТБ придбати дану продукцію без обмежень і в необхідній кількості», — повідомила компанія.

Схожі новини