Передплатити Підтримати

Квиток у кіоску — шість гривень, у водія — сім

Львівська мерія підвищила вартість проїзду в електротранспорті. Якщо ж купувати місячний абонемент — разова поїздка обійдеться у 3 гривні 60 копійок

З 15 січня 2020 року у Львові подорожчав проїзд у трамваях та тролейбусах. Виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив нові тарифні умови: якщо купуєш квиток у кіоску — шість гривень, якщо у водія — сім гривень… Мовляв, таким чином містян готують до системи електронного квитка, коли придбаний квиток у водія буде дорожчим. Та й головна функція водія — пильнувати за безпекою на маршруті, а не торгувати квитками. Головна причина подорожчання тарифів на електротранспорт — постійні стрибки цін на електрику, дорогі запчастини, вартісний ремонт тролейбусів і трамваїв, зростання зарплати…

Студентський квиток коштуватиме 3,5 гривень (якщо купувати у водія) та три гривні, якщо в кіосках чи через систему онлайн. Не подорожчає хіба що місячний абонемент на електротранспорт — 160 гривень. У Ратуші кажуть, купувати місячний абонемент на проїзд значно економніше: разова поїздка обійдеться у 3 гривні 60 копійок.

Квитки за проїзд у «рогатих» подорожчали, значить і штрафи для «зайців» стануть на 20 гривень вищими. Відтепер штраф за халявний проїзд коштує 120 гривень.

Як повідомили у ЛКП «Львівелектротранс», невикористані старі квитки можна буде з доплатою обміняти у відділі зборів підприємства (вул. Сахарова 2, з 15 до 22 січня 2020 року).

Директор департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Олександр Одинець зазначив, усі пільговики, а також пенсіонери за віком, учні шкіл та особи з інвалідністю третьої групи надалі їздитимуть в електротранспорті безкоштовно.

«Оскільки підвищено тарифи, тож працюємо і над підвищенням якості перевезення. Упродовж останніх десяти років у розвиток електротранспорту міста Лева було вкладено близько 884 млн. грн. У планах на найближчі три роки — інвестувати в електротранспорт 1,9 млрд. грн., — поділився планами Олександр Одинець. — Будемо облаштовувати мийки для рухомого складу, щоб трамваї і тролейбуси були охайними як зовні, так і зсередини.»