Передплатити

Україна відмовилася від будівництва дороги "Львів-Краковець"?

«...Польська сторона шкодує за невиконання меморандумів і витрачені гроші на інфраструктуру в околицях «Краковець-Корчова»....»

Про це написав у своєму Facebook голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин.

«…Була дуже інформативна зустріч з представниками Республіки Польща на рівні ексмаршалка Ceйму пана Марека Кухцінського, міністра інфраструктури і будівництва Анджея Адамчика і Надзвичайного та Повноважного посла РП в Україні пана Бартоша Ціхоцького, — написав голова ЛОР. — Польські колеги дуже детально поділилися ходом великого трансєвропейського інфраструктурного проекту «Віа Карпатія» та іншими ініціативами, пов"язаними з концепцією «Європи Карпат».

Сусіди, — повідомляє Олександр Ганущин, — знову на високому рівні підтвердили готовність просувати з польського боку розвиток залізничного сполучення на вітці 102 pl або «Перемишль — Нижанковичі». Сума інвестицій, необхідних з польського боку, 14 млн. євро, і високі гості підтвердили готовність вкладати їх… за одної умови. Укрзалізниця, зі свого боку, має інвестувати в ремонт колії біля 45 млн.грн. Таким чином, за невелику інвестицію, ми можемо мати ще один фактичний пункт пропуску поруч з «Нижанковичі — Мальховичі»

«Зі свого боку поінформував і про наші ініціативи просувати сполучення «Хирів- Загір"я». Сума інвестицій, необхідна на українському боці, десь та ж сама. Польська сторона ще раніше підтверджувала готовність пускати власний рухомий склад. Пару десятків мільйонів гривень — і ще один пункт пропуску поруч «Смільниця-Кросцєнко»…

Однак далі на нас з Маркіяном Мальським (голова ЛОДА — Ред.) чекав неприємний сюрприз. Пан Адамчик поінформував, що вчора українська сторона на офіційних перемовинах їх поінформувала, що відмовляється!!! від планів будівництва М10 або «Львів — Краковець». Не знаю, хто саме з української сторони в делегації, очолюваній міністром інфраструктури Владиславом Криклієм, це сказав, але відмову підтвердили усі троє високих гостей.

Це звісно дуже поганий сигнал. З польського боку вони зробили чимало з розбудови Е40 (продовження М10), з відгалуженнями. В розмові було навіть таке, що «…польська сторона шкодує за невиконання меморандумів і витрачені гроші на інфраструктуру в околицях „Краковець-Корчова“…».
Ну, про тему з польським кредитом навіть не буду тут писати, і так ясно.

Ситуацію з М10 терміново треба з змінювати, тому вже найближчим часом ініціюватиму робочі зустрічі з керівництвом Укравтодору та міністерства інфраструктури України.

Сподіваюся, Державна митна служба теж долучиться до цього процесу", — написав голова Львівської обласної ради.

Ще більше новин від «Високого Замку»?
Долучайтеся до нас у Telegram