Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

«Снєжка-Україна» – 20 років досвіду на українському ринку

Для підприємства 20 років діяльності – це  важлива  дата. Увесь цей час компанія інтенсивно розвивається, професійно та якісно зростає відповідно до нових змін і викликів на українському ринку лакофарбових матеріалів. Сьогодні «Снєжка-Україна» – відомий  виробник сучасних лакофарбових виробів, один з лідерів ринку ЛФМ України.  

За 20 років підприємство активно розбудовує інфраструктуру підприємства. Сьогодні «Снєжка-Україна» — це потужне виробництво, яке об'єднує два цехи, лабораторію з контролю виробництва, склад готової продукції, модерний офіс. Про привабливість українського ринку говорить Президент Групи компаній «Śnieżka» Пйотр Мікрут:

«Український ринок є надзвичайно привабливим для Групи компаній «Śnieżka». Україна — це велика європейська держава з населенням близько 40 мільйонів мешканців, більша за Польщу, в якій Śnieżka розпочинала діяльність і досягла перших успіхів. Відтак потенціал українського ринку: з однієї сторони, близькість його, як нашого сусіда, з другої сторони, - Україна швидко розвивається, тож є багато речей для відновлення, фарбування й будівництва, тому цей ринок привабливий для виробників фарб.

Śnieżka і надалі буде зосереджувати свою діяльність в сегменті декоративних фарб, зокрема водорозчинних фарб. У міру розвитку екологічних трендів, а також, зважаючи на те, що українські споживачі ще більшу увагу звертатимуть на екологію, відповідно наші продукти у цьому сегменті будуть ще більш цікавими і привабливими".

Підприємство «Снєжка-Україна» як відповідальний виробник турбується про застосування екологічних технологій у виробництві продукції і відповідно дбає про її сертифікацію. Тож вироби компанії «Снєжка-Україна» успішно пройшли екологічну сертифікацію і внесені до реєстру екологічно сертифікованої продукції України.

За роки становлення і розвитку підприємство «Снєжка-Україна» нарощує обсяги виробництва сучасних водоемульсійних фарб, шпаклівок й інших лакофарбових матеріалів, адже попит на цей вид продукції повсякчас зростає, відповідно збільшується потреба у розширенні асортиментної лінійки виробів компанії. Довіра й прихильність споживачів повсякчас спонукають підприємство виготовляти високоякісну продукцію, яка є затребувана на ринку й відповідає сучасним вимогам і очікуванням.

Говорить генеральний директор ТзОВ «Снєжка-Україна» Марек Павлусь:

«Впродовж діяльності «Снєжка-Україна» не тільки інтенсивно розвиває інфраструктуру підприємства й кадровий потенціал, а також безперервно розширює асортимент, застосовуючи його до потреб і вимог українського ринку. Сьогодні пропонуємо свої продукти під різними торговельними марками, зокрема, Śnieżka, ACRYL-PUTZ, VIDARON, FOVEO TECH. Це дозволяє нам пропонувати нашим клієнтам високоякісні продукти в різних цінових сегментах.

«Снєжка-Україна» упродовж діяльності побудувала дуже добру співпрацю зі своїми бізнес-партнерами. Це допомогло нам створити широку мережу дистрибуції, а це відповідно дозволяє доставляти нашу продукцію у найвіддаленіші куточки України. Ми співпрацюємо з будівельними гіпермаркетами, а також розбудовуємо мережу фірмових салонів і спеціалізованих магазинів".

Для відомого виробника соціальна відповідальність є в пріоритеті, тому впродовж своєї діяльності активно допомагає закладам соціальної сфери. З 2012 року підприємство реалізує в Україні програму «Кольоровий світ дитинства», яка адресована дитячим лікувальним установам України. Цей проєкт допомагає в ремонтах та барвистому оздобленні стін інтер'єрів медичних закладів, створюючи сприятливу позитивну атмосферу для маленьких пацієнтів.

Кілька років поспіль підприємство налагоджує взаємодію із професійними навчальними закладами у сфері державно-приватного партнерства. За підтримки Міністерства освіти і науки України ТзОВ «Снєжка-Україна» спільно з освітніми установами відкриває навчально-практичні центри «Śnieżka». Такий формат співпраці дозволяє виробнику ділитися з майстрами, учнями професійних навчальних закладів досвідом і знаннями щодо застосування матеріалів Групи компаній «Śnieżka», які виготовлено на основі інновацій.

За 20 років компанія отримувала чимало нагород, і цьогоріч підприємство стало переможцем Всеукраїнського рейтингу «Сумлінні платники податків-2018» у галузі «Переробна промисловість».

Здобувши 20-літній досвід у виробництві лакофарбових матеріалів, перед компанією «Снєжка-Україна» — нові плани, задуми й перспективи.

Схожі новини