Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Українські магазини на "чорну п'ятницю" завищують ціни й збувають непотріб, - експерт

  • 28.11.2019, 14:58
  • 854

Українські торгові мережі й окремі магазини використовують "чорну п'ятницю" для продажу товару, який залежується на полицях і складах, а покупців приваблюють знижками, завищуючи початкову ціну на продукцію напередодні розпродажів.

Таку думку висловив міжнародний економічний експерт, голова ГО «Національний інтерес України» Ігор Гарбарук, передає УНН.

«Є загальносвітовий тренд „чорна п'ятниця“, відповідно всі наші ритейлери готуються до неї. Але насправді ми розуміємо, що стандартним механізмом для недобропорядних торговельних мереж, окремих магазинів є завищення вартості товару перед розпродажем», — зазначив економіст.

За його словами, також нерідко буває, що за тиждень-півтора після «чорної п'ятниці» товари можна купити ще дешевше, оскільки найвищі знижки продавці встановлюють на ті товари, які залежуються на полицях і складах.

«Усі ці розпродажі робляться з метою не стільки навіть заробити на цьому, скільки розпродати ті залишки, непотріб, які є на складах, звільнити торгові полиці від того, що не продається, і привернути увагу до самого магазину. Це все скоріше маркетинговий хід, тому насправді все залежить від тієї роздрібної мережі чи магазину, в який ви збираєтесь», — наголосив Гарбарук.

При цьому він додав, що на «чорну п'ятницю» в українських магазинах і торгових центрах значно підвищується кількість «туристів», утім, реальні продажі зростають не більш ніж на 10−15%.

Нагадаємо, через спад купівельної спроможності українців реальних знижок у «чорну п'ятницю» буде менше, ніж раніше.

Схожі новини