Передплата 2024 «Добра кухня»

Встановлено ймовірну причину падінь Boeing 737 Max

  • 28.07.2019, 13:34
  • 1 584

Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) не проводило стрес-тестів системи MCAS, довірившись випробуванням розробника.

Про пише The New York Times з посиланням на десятки джерел у FAA і Boeing, передає «Інтерфакс-Україна».

За даними видання, через плинність кадрів у FAA на ранньому етапі за розробку MCAS (автоматична система, яка регулює кут підйому носа літака — ред) відповідали двоє недосвідчених співробітників. Самостійно регулятор не проводив тестів, таким чином переклавши на виробника відповідальність за схвалення системи.

Більше того, як стверджують джерела газети, Boeing пізніше вирішив розширити використання MCAS. Двоє співробітників FAA, які контролювали розробку системи, цього не знали.

The New York Times зазначає, що компанія Boeing не надала агентству офіційного звіту щодо доопрацювання, втім, правила FAA цього і не вимагали. За словами представника агентства, який випробовував 737 Max, пілот знав про зміни, але його робота полягала в оцінюванні польоту літака, а не у визначенні безпеки системи MCAS.

Агентство в результаті сертифікувало літак, поставило завдання підучити пілотів і дозволило літаку здійснювати польоти аж до другої катастрофи 737 Max, йдеться в матеріалі.

Польоти Boeing 737 MАX заборонили у всьому світі після двох авіакатастроф. У березні 2019 року в катастрофі літака цієї моделі авіакомпанії Ethiopian Airlines загинули 157 осіб, в жовтні 2018 року на літаку індонезійської Lion Air розбилися 189 осіб.

У Boeing катастрофи пояснили проблемами з програмним забезпеченням системи МCAS, яка регулює занадто гострий кут атаки (підйому носа літака) в польоті. Компанія в середині травня заявила, що повністю оновила ПЗ.

Схожі новини

Популярне за добу

Популярне за тиждень