Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Facebook та Google збирають інформацію про перегляд порно в режимі «інкогніто»

  • 20.07.2019, 20:28
  • 1 427

Згідно з новим дослідженням компанії Microsoft, Університету Карнегі-Меллона і Пенсільванського університету, Facebook, Google і Oracle відстежують трафік майже 23 тисяч порносайтів та зберігають інформацію про користувачів, які на них заходять, навіть якщо вони це роблять у режимі «інкогніто», коли браузер не повинен зберігати історію переглядів.

За результатами нещодавнього дослідження, яке охопило 22 484 порнографічних сайтів, програми-трекери таких інтернет-гігантів, як Google або Facebook, реєструють всі деталі інтернет-поведінки користувача, навіть якщо він заходить на ці сайти в анонімному режимі, повідомляє Громадське.

«Наші результати показують, що ці трекери знаходяться практично на всіх порносайтах, які ми досліджували. 93% із них передають інформацію третім особам», — йдеться у висновку вчених.

Огляд також показав, що Google або його дочірні компанії встановили трекери на 74%, Oracle — на 14% і Facebook — на 10% сайтів. Навіть включення режиму інкогніто в браузері не може убезпечити користувачів. У такому випадку дані не зберігаються в історії, але їх все одно передають третім особам.

«Той факт, що механізм відстеження порносайтів схожий на механізм інтернет-магазинів, викликає величезне занепокоєння», — відзначили дослідники.

Трекери можуть бути розміщені на сайтах із різних причин. Google Analytics, наприклад, передає дані назад на свої сервери, щоб відстежувати трафік. Facebook пропонує сайтам можливість вбудовувати кнопку «like», яка дозволяє обмінюватися контентом із Facebook. У свою чергу, вони отримують дані про відвідувачів сайтів.

Разом з тим, газета New York Times визнає, що її власний сайт також збирає дані користувача, і нічого поганого в цьому начебто немає. Газеті цікаво, що читають читачі і яку рекламу і для кого краще показувати. Таку ж аргументацію наводить Google.

Facebook і Google при цьому заявили, що вони не використовують інформацію про відвідування порносайтів для визначення маркетингових переваг користувачів.

«Ми не дозволяємо Google Ads на сайтах для дорослих. Ми не дозволяємо рекламу або вибір тем для реклами на підставі сексуальних інтересів користувачів», — зазначив представник Google.

Схожі новини