Закінчилася 80-річна історія Volkswagen Beetle - нащадка «жука»

З конвеєра заводу Volkswagen у мексиканському місті Пуебла зійшов останній автомобіль

Першим авто з цієї родини був «жук», замовлений Адольфом Гітлером. Згодом, 1997 року, з'явився New Beetle, а в 2011 році Beetle.

Аналогів цій машині немає. Volkswagen Garbus (англійською «жук», німецькою Käfer — beetle) став найбільшою легендою світової автомобільної промисловості. І ось останнє авто зійшло з конвеєра під супровід місцевої групи з Маріачі, у присутності сотень робітників.

Оригінальний Garbus — це автомобіль, який дебютував у 1938 році. Його виробництво було спричинене побажанням Адольфа Гітлера. Він вважав, що варто випускати недорогий засіб пересування для народних мас. І «жук» став саме таким. У 1960-х роках, завдяки модному дизайну і доступній ціні, «жук» став іконою повоєнного покоління Baby Boom у Сполучених Штатах.

Однак 1979 року його припинили випускати у Німеччині, зате виробляли тільки у Мексиці. Останній оригінальний «горбун» з номером 21 529 464 вийшов з заводу в Пуеблі 30 липня 2003 року, через 65 років від початку виробництва з перервою на період Другої світової війни. Останнього «жука» назвали «El Rey» (по-іспанськи «король») і вона перебуває в музеї Volkswagen у Вольфсбурзі.

Зате 1997 року на ринку з'явився новий Beetle (New Beetle) — на основі 4-го покоління Volkswagen. Він теж здобув велику популярність. Після нього сконструювали нову модель, просто Beetle, її випускають з 2011 року.

Та популярність останньої можелі «жука» почала падати. Тож 11 липня 2019 року у Пуебла в Meксиці з конвейєра зійшов останній екземпляр. Авто кольору Denim Blue із заводськиї воріт одразу поїхало до музею підприємства. Зате тут налагодили виробництво позашляховика Tugana, а незабаром візьмуться і за Tarek.

— Сьогодні — останній день. Він був дуже захоплюючим, — сказав генеральний директор Volkswagen de Mexico Штеффен Райхе.