У промоційному мультику Львова – батяри, кава, музиканти та «айтівці»

Новий промоційний мультфільм про туристичні «родзинки» міста Лева створений у стилі «стоп-моушн» (анімація, що передбачає рух неживих предметів – для створення історії). Автор роботи — львів‘янин Роман Дзвонковський. На виготовлення ролика з міської скарбниці надали 49 тисяч гривень.

У мультфільмі фігурують, зокрема, кава, батяри, роверисти, трамваї, музиканти, студенти, спеціалісти ІТ, книголюби, туристи… Головних «героїв» вручну вирізали з паперу, зйомка тривала 70 годин. Автори мали на меті якомога повніше представити Львів — від найдавніших до теперішніх часів.

Проморолик (україномовна й англомовна версії) транслюватимуть у кінотеатрах Львова, на всеукраїнських презентаціях і міжнародних заходах.

«Чому саме анімація „стоп-моушн“? Хотілося передати атмосферність, а не зняти звичну комп’ютерну анімацію», — пояснив пан Дзвонковський.