Передплата 2024 «Добра кухня»

Львівгаз збут досяг рекордно високого рівня розрахунків за газ – 93%

  • 12.06.2019, 14:34
  • 566

Рівень оплати за газ клієнтами «Львівгаз збуту» досяг 93%. Такий показник розрахунків за спожите блакитне паливо у Львівській області перевищує показники оплати за інші види комунальних послуг. Досягнути 100% розрахунків за газ неможливо через дискримінаційні норми Кабміну і нав'язані обмеження, котрі ввела НКРЕКП.

Від початку року ТОВ «Львівгаз збут», як компанія-постачальник ПСО, перерахувала на рахунки НАК «Нафтогаз України» 2 860 млрд. грн. котрі сплатили побутові споживачі газу Львівщини. А 90% в ціні газу — доля, яку отримує Нафтогаз.

Завдяки високому рівню сервісу, газовики забезпечили кращі показники оплати за свої послуги, ніж інші постачальники комунальних послуг на Львівщині: до прикладу оплата за холодну воду становить — 84,8%.

«Збільшити кількість розрахунків серед наших клієнтів нам вдалось за рахунок впровадження нових платіжних сервісів і сучасних стандартів обслуговування. Від початку року 30 тисяч споживачів газу Львівщини здійснили оплату за спожитий газ за допомогою наших онлайн-платежів. А це п’ять платформ для оплати за газ в Особистому кабінеті 104.ua і створений цьогоріч новий платіжний онлайн сервіс чат-бот „7104ua“ у Viber. Окрім того, ми проводимо жорстку, але справедливу роботу із боржниками. Зокрема, від початку року, газопостачання було припинено для 1610 домогосподарств» — зазначає начальник відділу розрахунків ТОВ «Львівгаз збут» Ольга Чабан.

Повні розрахунки клієнтів «Львівгаз збуту» неможливі через занижені норми споживання, затверджені Кабміном. Зважаючи на те, що на Львівщині мінімальна кількість клієнтів-нормовиків і значна частина домогосподарств забезпечена лічильниками газу з автоматичною температурною корекцією, рівень оплати за газ перевищує середній по Україні (а це 91,8%).

Аналіз, котрий провели спеціалісти «Львівгаз збуту», показує, що у випадку усунення регуляторних помилок уряду і НКРЕКП, рівень оплати за газ досягне 95%. Решта 5% неплатежів пов'язані із такими затримками в розрахунках клієнтів, на які компанія-постачальник не має можливості вплинути. До прикладу, неплатоспроможність споживачів, відсутність необхідних довідок про доходи всіх повнолітніх членів сім’ї, зареєстрованих в житловому приміщенні (для непрацюючих членів сім’ї працездатного віку подаються документи про причину тимчасової незайнятості) задля можливості укласти графік погашення заборгованості.