За 5 місяців аварійно-диспетчерська служба «Львівгазу» опрацювала 8,5 тис викликів
- 04.06.2019, 12:31
- 462
Від початку року аварійна служба 104 «Львівгазу» відреагувала на 8,5 тис викликів від споживачів Львівщини. В середньому за одну добу АДС отримує 95 викликів.
Від початку року аварійна служба 104 «Львівгазу» відреагувала на 8,5 тис викликів від споживачів Львівщини. В середньому за одну добу АДС отримує 95 викликів.
Основною причиною звернень є витоки газу. Лише за 5 місяців поточного року аварійні бригади виявили та ліквідували 9 830 витоків в будинках споживачів Львівської області та 5 009 — у Львові. Однак, частими є й виклики з підозрами на отруєння чадним газом, а також масові псевдозамінування у Львові.
«Витоки газу відбуваються через несправність газового обладнання, а також його самовільне встановлення і ремонт сторонніми особами, котрі не мають права на виконання таких робіт. На жаль, споживачі часто нехтують правилами безпеки і не думають про можливі фатальні наслідки. Цьогоріч найбільше заявок ми отримали від споживачів газу у Львові, це майже третина від загальної цифри, також багато повідомлень із Самбірського району», — говорить начальник АДС АТ «Львівгаз» Тарас Радчук.
Швидкість та якість реагування фахівців аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники «Львівгазу» постійно удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь у змаганнях газових аварійних служб, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування.
Аварійно-диспетчерська служба «Львівгазу» працює 24 години на добу, сім днів на тиждень. Якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером «104», а до прибуття бригади діяти за вказівками диспетчера.