Останні 5 локомотивів General Electric вирушили в депо «Укрзалізниці»

Останні 5 із 30 поставлених в Україну тепловозів General Electric після доукомплектування вирушили з Крюківського вагонобудівного заводу в депо «Укрзалізниці» в Мелітополі.

Про це повідомляє Магістраль.

На першому етапі стратегічного співробітництва з General Electric вперше здійснена локалізація в Україні залізничної тяги — рівень локалізації становив близько 10%.

«Крюківський вагонобудівний завод» організував і забезпечив процес дооснащення тепловозів обладнанням відповідно до технологій та конструкторської документації виробника.

За словами голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, тільки за перші кілька місяців нові локомотиви General Electric змогли зробити понад 4 тисяч рейсів, перевезти понад 7,5 млн тонн вантажів.

«За перший рік ми очікуємо, що завдяки новим локомотивам GE загальна економія пального становитиме понад 100 млн гривень для «Укрзалізниці», — зазначив керівник УЗ.

Кравцов розповів, що тепловози GE експлуатуються на напрямку промислових підприємств і порту Маріуполя, портів чорноморського регіону. Вони задіяні в перевізному процесі на ділянці Запоріжжя-Камиш-Зоря-Волноваха і Долинська-Миколаїв.

Середньодобовий пробіг тепловозів GE перевищив на 47% показники тепловозів, які здійснюють аналогічні перевезення в «Укрзалізниці» — він тепер становить 586 кілометрів.

Завдяки збільшеному міжремонтному періоду їх технічне обслуговування здійснюється через 92 доби, тоді як тепловози існуючих в «Укрзалізниці» серій вимагають такого сервісу через кожні 2 доби.

Представник компанії General Electric Transportation Гохан Байхао повідомив, що дуже задоволений співпрацею з КВБЗ і високо оцінив технічну готовність підприємства. Також зазначив, що жодних проблем з українською локалізацією виробництва він не бачить і, найближчим часом, можна довести її до 40%.

У майбутньому, за його словами, через півтора або два роки КВБЗ зможе майже повністю збирати «Тризуб» за винятком силового агрегату.