• You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • Можуть викликати раптову зупинку серця: відомі ліки визнали смертельно небезпечними

Можуть викликати раптову зупинку серця: відомі ліки визнали смертельно небезпечними

Лікарські препарати для зниження високого кров’яного тиску і від стенокардії, які містять ніфедипін, здатні призвести до раптової зупинки серця.

Про це йдеться в дослідженні Європейської спільноти кардіологів, опублікованому на порталі EurekAlert, передає УНІАН.

Експерти з'ясували, що ліки, які містять ніфедипін, можуть викликати раптову зупинку серця. При цьому у ліків, що містять дигідропіридин та амлодипін, такого побічного ефекту виявлено не було. «Обидва препарати (ніфедипін, амлодипін), як правило, вважаються однаково ефективними і безпечними, і жоден з них не пов'язаний з раптовою зупинкою серця. Це дослідження передбачає, що високі дози ніфедипіну можуть збільшити ризик раптової зупинки серця через фатальну аритмію серця, в той час як амлодипін — ні», — зазначили автори дослідження.

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • Можуть викликати раптову зупинку серця: відомі ліки визнали смертельно небезпечними