Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Російські тролі в соцмережах змінюють стратегію із втручання у вибори США, — ЗМІ

  • 10.03.2019, 12:35
  • 509

Російські інтернет-тролі планують втручання у вибори в США в 2020 році і змінюють стратегію, створюючи фейкові акаунти для поширення повідомлень, які посилювали б політичні чвари в суспільстві.

Про це, посилаючись на експертів з кібербезпеки, пише Bloomberg, передає Українська правда.

Пов'язане з Кремлем Агентство Інтернет-досліджень може бути серед тих, хто намагається обійти запроваджені компаніями, включаючи Facebook Inc. і Twitter Inc. заходи з пошуку і видалення фейкового контенту, створеного хакерами, щоб посіяти розкол серед американського електорату в президентській кампанії 2016 року.

«Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони поширюють контент», — сказав Джон Хультквіст, директор з аналітичного аналізу в FireEye Inc.

«Таким чином, він (контент — ред.) не обов'язково фейковий, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого», — додав він.

За словами старшого дослідника загроз в Symantec Corp. Кендіда Вуеста, інші хакери зламують комп'ютери і використовують їх для створення великої кількості облікових записів в соціальних мережах, які виглядають, як справжні, а також правдоподібних фоловерів і «лайків» для них.

Незважаючи на те, що приховані зусилля з поширення контенту, що розколює суспільство, створеного іншими, не є новою технікою, хакери і тролі, схоже, в значній мірі використовують її напередодні наступних президентських виборів в США.

Вуест повідомив, що він помітив скорочення кількості випадків створення нового контенту за допомогою підроблених облікових записів з 2017 по 2018 рік і перехід до створення масових фоловерів, яких можна було б використовувати для поширення повідомлень, що розколюють суспільство, в 2020 році.

Директор ФБР Крістофер Рей, виступаючи у вівторок на конференції RSA в Сан-Франциско, заявив, що соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноземних гравців на вибори в США, і бюро працює з компаніями з цієї проблеми.

«Що практично не слабшає і тільки посилюється в ході виборчих циклів — це кампанія зі зловмисного іноземного впливу, особливо з використанням соціальних мереж», — сказав Рей.

«Це триває, і ми готуємося до того, що це продовжиться і буде рости до 2020 року», — зазначив він.

При цьому усунення іноземних кампаній впливу залишається важким завданням для керівництва соціальних мереж.

Натаніель Глейхер, глава політики кібербезпеки в Facebook, сказав, що контроль цих спроб є «неймовірно складним балансом».

Він пояснив, що компаніям потрібно знайти способи створити труднощі для зловмисників, які намагаються впливати на дискусію, без одночасного ускладнення публічного обговорення для користувачів.

Схожі новини