Перед виборами Facebook розкриє замовників політичної реклами в Україні

У середині березня Facebook запровадить верифікацію замовників політичної реклами й публічно розмістить базу даних української політагітації. Також можна буде порівняти рекламні бюджети політиків.

Про це повідомляє «ЧЕСНО» з посиланням на керівника корпоративних комунікацій Facebook у Центральній і Східній Європі Яна Щєґєнну (Jan Ściegienny).

«У середині березня ми запустимо інструменти для того, аби зробити політичну рекламу (для України — ред.) на Facebook прозорішою. Від рекламодавців вимагатимуть оприлюднити, хто саме платить за політичну рекламу. Ми зберігатимемо ці дані протягом семи років у публічній бібліотеці. Там міститиметься інформація про те, як реклама поширювалася, наприклад діапазон витрат, показників, а також демографія про тих, хто бачив рекламу, їхній вік, стать і локацію», — розповів у листі Щєґєнни.

Така база даних політичної реклами вже містить архіви із США, Британії, Індії та Бразилії.

Щєґєнни додав, що корпорація глобально блокує й видаляє фіктивні облікові записи та обмежує розповсюдження неправдивої інформації.

Так, у лютому Facebook тимчасово поширив на Україну заборону купувати виборчу рекламу з-за кордону.

«Наприклад, нещодавно ми видалили низку облікових записів і сторінок у Facebook та Instagram, які, будучи частиною мережі, що виникла в Росії й діє в Україні, залучалися до скоординованої неавтентичної поведінки», — написав Щєґєнни.

Він додав, що для кращого розуміння ситуації в країні Facebook співпрацює з Центральною виборчою комісією України, фактчекерами, дослідниками та громадськими активістами.