У салоні трамваю не працює wi-fi? Перевірте налаштування телефону!

До редакції «ВЗ» звернулася 55-річна львів’янка Юлія Тіщенко, яка нарікає на те, що у деяких тролейбусах та трамваях міста немає безкоштовного Інтернету — wi-fi.

Жінка каже, у деяких салонах він є, але згодом зникає, а в деяких настільки слабкий, що сторінка соцмережі завантажиться доволі довго.

«Я шокована! Наліпки в салонах про wi-fi є, але Інтернету немає», — зауважила пані Юлія.

Нагадаємо, безпровідний Інтернет в електротранспорті Львова почали активно встановлювати навесні минулого року. Трамвайний Інтернет працює за технологією LTE (Long Term Evolution — стандарт високошвидкісного безпровідного зв’язку передачі даних) зі швидкістю до 4 мб/с для кожного пасажира. Якщо навіть всі пасажири одночасно підключаться до мережі, це не впливатиме на швидкість Інтернету.

Але чому зараз wi-fi працює з перебоями? Телефоную по коментар до речника ЛКП «Львівелектротранс» Івана Бондара. «Труднощі можуть виникати у тих випадках, коли є технічна несумісність програмного забезпечення мобільного телефону користувача із нашою послугою, — каже. — Може бути застаріла версія операційної системи, зокрема Android. Серед причин — обмеження налаштувань користування Інтернетом в мобілці. У 90% випадків (згідно зі скаргами до „Львівелектротрансу“) причина криється у телефоні пасажира. Пропоную звернутися у службу підтримки компанії E-wi-fi, яка подає безкоштовний Інтернет в салони електротранспорту».

Іван Бондар визнає, що винен не лише телефон і його налаштування, а й підводить обладнання, що подає wi-fi.

«В такому випадку Інтернет недоступний для усіх пасажирів, а не лише для одного-двох, — каже. —  Станом на сьогодні усі 56 тролейбусів та 75 трамваїв Львова мають wi-fi».

А тим часом…

На вихідні синоптики прогнозують похолодання — легкий морозець. Пасажири електротранспорту нарікають на холодні салони. «В салоні „двійки“ — наче в холодильнику, — сказала „ВЗ“ пані Олена. — Крісла холодні, сісти не можна. Ще зима, а в трамваях вимкнули тепло».

«Останніми днями було тепло, тож в салонах довелося вимкнути тепло, — наголошує Іван Бондар. — Будь-хто може звернутися і попросити зробити тепліше в трамваї-тролейбусі. Якщо на вулиці холодно, стараємося, аби в салонах електротранспорту було плюс 10».