NewsOne оштрафували за розпалювання ворожнечі та необ’єктивну подачу інформації

Телеканал NewsOne було оштрафовано на суму близько 100 тисяч гривень за розпалювання ворожнечі всередині України.

Про це розповів член Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Сергій Костинський, передає «Прямий».

«Річ у тім, що під час першого засідання, яке відбулося минулого року, Телеканал надав додаткові експертизи. Ми взяли час для того, щоб їх вивчити. Потім перенесли це питання на січень. Телеканал звернувся до нас з проханням перенести розгляд, ми дійсно пішли на зустріч тому, що ми діємо в правовому полі, відповідно до букви закону. І сьогодні якраз ми його розглянули. Жоден представник телеканалу до нас не прийшов. Телеканал проігнорував наше запрошення на засідання. Хоча ми опублікували запрошення на сайті національної ради», — сказав Костинський.

За його словами, двоє фігурантів цього розгляду все ж таки звернулися до Національної ради через те, що вони подали до суду на членів незалежної медійної ради, яка надавала свої висновки Нацраді, і через це просили знову перенести розгляд цього питання.

«Я так розумію, що ми можемо безкінечно так переносити. Але оскільки ми мали повноваження і всі можливості його розглянути, ми це зробили. Ця частина засідання була досить резонансною. Прийшло багато представників ветеранських організацій і громадських діячів. І всі вони виступали з критикою редакційної політики NewsOne і апелювали до того, що телеканал дає не об’єктивну інформацію, часто маніпулятивну інформацію та інформацію, яка розпалює ворожнечу, в тому числі проти ветеранів АТО», — додав Костинський.

Він зазначив, що коли агресію Російської Федерації проти України називають братовбивчою війною, коли в цій війні звинувачується не держава-агресор, а сама Україна — це все відповідає риториці російських пропагандистських ЗМІ.

«Звичайно, що ми вбачаємо в цьому зокрема розпалювання ворожнечі… Ми дали можливість виступити всім представникам громадськості, членам незалежної ради, українському Інституту національної пам’яті, які також говорили про маніпулювання історичними фактами. За результатами ми одностайно проголосували за штраф. Сума штрафу близько 100 тисяч гривень. І ми дали два тижні телеканалу привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства», — сказав Костинський.