Телефонуйте 15−80, і буде вам щастя

Так виглядає, що «Гаряча лінія міста» — єдине «відомство» у Львові, яке може налякати і примусити працювати недбайливих комунальників

. У випадку надзвичайної ситуації, зателефонувавши у будь-який час доби і без вихідних 15−80 (або надіславши звернення через мобільний додаток «1580 Львів»), маєте шанс, що вам усе оперативно полагодять.

Ба більше, не всі знають, що існує навіть портал «Гарячої лінії міста» (1580.lviv.ua), де в онлайн-режимі можна спостерігати, які сьогодні у місті проводяться аварійні ремонтні роботи, за якою адресою відключено воду чи електрику, хто відповідальний за це (причому не тільки ЛКП, а персонально відповідальна особа з ім’ям-прізвищем). «Гаряча лінія» має і сторінку у Фейсбуці. Коли верстався цей номер, цій спільноті виповнився рівно рік.

Як повідомили у прес-службі Львівської міськради, «Гаряча лінія міста Львова» працює вже понад десять років. У середньому щомісяця «Гаряча лінія» отримує 21 тисячу дзвінків та 10 тисяч звернень. Також цей сервіс працює у місті Винниках, смт Брюховичах та Рудному. Короткий номер 15−80 є безкоштовним з мобільного для абонентів операторів Vodafone, Lifecell та «Київстар».