«Укрзалізниця» відновила функцію онлайн-повернення квитків

«Укрзалізниця» о 16:00 відновила можливість повернення залізничних квитків на сайті booking.uz.gov.іа, в мобільній версії сайту та мобільних додатках.

Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

Зазначається, що призупинення виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет діяла з метою запобігання зловживань у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року.

За словами директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів Олександра Красноштана, таке обмеження допомагає запобігати спекуляції та інші зловживання з квитками під час свят.

«Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічних та різдвяних перевезень в цей зимовий сезон», — йдеться в повідомленні.

Зазначається, що переважна кількість квитків викупається через інтернет в перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.

«Такі дані показують, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи по обмеженню повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира», — наголосили в прес-службі.