Українці голосують за нову назву вітчизняного коньяку

Триває голосування за найкращу назву українського коньяку — на ФБ-сторінці проекту «Географічні зазначення в Україні».

Усім шанувальникам цього міцного бурштиново-золотистого напою пояснюють, що, згідно з Угодою про асоціацію з ЄС, Україна зобов'язалася з 2026 року відмовитися від використання захищеного географічного зазначення «коньяк» для продукту вітчизняного виробництва.

Згідно з міжнародним торговельним правом, термін «коньяк» має лише міцний алкогольний напій з білих сортів винограду, вироблений в окрузі міста Коньяк в регіоні Нова Аквітанія у Франції. В Україні ж замість терміну «коньяк України» має вживатися або термін «бренді», або нова назва, яка буде поширюватися лише на українську продукцію.

У переліку для інтернет-голосування — 32 нових назви, деякі з них досить незвичні. Наприклад, «Каннук» (утворена з перших літер слів «кращий алкогольний національний напій українських коньячистів» — за звучанням близьке до слова «коньяк»).

«Гайстер»: одна з назв лелеки, яка асоціюється із відомим молдовським бренді «Белый аист».

«Бурштин», «Буршти́нок», «Бурштиняк» — асоціація з кольором напою та умовами його витримки: дерево, сонце, тривалий час.

Також український міцний напій пропонують назвати «Укрньяк», «К'янок», «Український бренді», «Вінбренді», «Брунат», «Златець», «Шовкаль», «Вояк», «Виналь», «Вінді», «Дивина», «Сонцедар».