Передплата 2024 ВЗ

Науковці виявили ген, який допоможе спалювати жир

• 31.12.2018, 09:18

Молекулярні біологи Копенгагенського університету в Данії відкрили гормон, що активізує процес спалювання жиру в області живота під час фізичних навантажень.

Про це пише ladyhealth.com.ua.

Виявилося, що за подібне жиро спалювання відповідальний інтерлейкін-6, що асоціюється із запаленнями в організмі.

«Гормон інтерлейкін-6 не тільки викликає запалення, але і сприяє спалюванню черевного жиру в м'язових клітинах», — заявили автори нової роботи.

Експерти пояснюють, що данний гормон впливає на активність генів, які змушують тіло використовувати для харчування мязів не глюкозу, а жир. Розуміння цього механізму може посприяти розробці препаратів з аналогічним ефектом, які б ефективно допомагали лікувати ожиріння, діабет і інші розлади, пов'язані з порушеннями метаболізму.

У своєму дослідженні датські вчені змогли з'ясувати, що організм багатьох огрядних людей містить в собі велику кількість інтерлейкіну-6 (IL-6). Фахівці провели експеримент з добровольцями, що страждали від зайвої ваги, щоб зрозуміти, як тіло відреагує на блокування цього гормону. У підсумку учасники досліду, у яких синтез гормону був припинений, набрали за 12 тижнів 300 грамів зайвої ваги у вигляді жиру на животі, незважаючи на регулярні фізичні вправи. Також у них підвищилася концентрація «поганого» холестерину та інших жирів у крові.

Тепер дослідники мають намір зрозуміти, як саме гормон інтерлейкін-6 змушує організм інтенсивніше спалювати жир на животі. Також потрібно з'ясувати, чи допоможе він позбутися жиру в довгостроковій перспективі.