«Львівгаз» подарував свято своїм клієнтам

Вже вдруге напередодні новорічних та Різдвяних свят в сучасних Центрах обслуговування клієнтів ПАТ «Львівгаз» відбувся «День клієнта» для усіх споживачів газу.

Минулого тижня споживачі природного газу в сучасних Центрах обслуговування клієнтів мали нагоду стати учасниками цікавих акцій та отримати подарунки. У святкуванні «Дня клієнта» прийняти участь мали змогу усі споживачі, котрі в період від 18 до 21 грудня завітали в Центри обслуговування ПАТ «Львівгаз».

На клієнтів чекали розіграші та подарунки від компанії: фірмові горнятка, ялинкові прикраси, календарі, магніти та наліпки з корисною інформацією. Окрім того, смачненькі сюрпризи та повітряні кульки отримали й діти, які разом із батьками прийшли в ЦОКи в День Святого Миколая.

«Вже другий рік поспіль ми організовуємо таке свято для наших клієнтів. Дати обрані не випадково, адже передноворічний час — час подарунків та чудес. Бачити радісні обличчя, потішити наших клієнтів, і чути слова вдячності — заради цього варто проводити такі свята» , — говорить в.о. начальника управління клієнтського сервісу ПАТ «Львівгаз» Леся Дорош.

Щодня відбувалися цікаві заходи з інформування клієнтів щодо поводження з газом та газовими приладами в побуті та безпечного їх використання, інформування про сучасні дистанційні сервіси компанії. Окрім того, в один із днів заходу, п’ятеро споживачів у кожному ЦОКу отримали в подарунок фірмові ялинкові прикраси, календарі та смачні передсвяткові сюрпризи. Щасливчиків обирали за допомогою електронної черги, додатковою умовою вибору був вік клієнтів, бо передусім хотіли потішити старших людей, котрим цей подарунок допоможе створити святковий настрій.

«Передсвяткові сюрпризи наші працівники дарували в Центрах обслуговування клієнтів у м. Львові (вул.Золота, 42), Червонограді (просп.Шевченка, 4) та Самборі (вул.Самбірчика, 1). Ми завжди раді бачити наших клієнтів та готові надати консультації з усіх питань, котрі стосуються газової сфери», — додає Леся Дорош.