Передплата 2024 ВЗ

«Допомогу не пропонували»: Жінка, якій у потязі роздробило таз, платить за лікування самотужки

  • 26.12.2018, 12:54
  • 675

Представники «Укрзалізниці» або страхової компанії «Арсенал» не пропонували допомогу пасажирці потяга Київ-Рахів Надії Поляковій, яка постраждала під час поїздки 22 грудня.

Про це постраждала жінка розповіла «Громадському радіо».

«Від Укрзалізниці ніякої допомоги ніхто не пропонував. Зі страхової зі мною теж ніхто не зв’язувався», — сказала вона.

У жінки — перелом тазу. Зараз вона відновлюється після операції в Тернопільській лікарні.

«З цим апаратом (для скріплення кісток — ред.), який мені поставили після операції, мені треба бути місяць. Потім треба буде повторну операцію робити», — розповіла вона.

Платити за лікування їй доводиться самостійно.

«Апарат, який поставили, — десь 5 тисяч доларів коштує. Одну томографію мені вже зробили — теж десь 800 гривень, 5 рентгенів до операції, 5 після… Я в шоці, це дуже недешево», — сказала жінка.

Як розповідає постраждала, 22 грудня, коли вона їхала в потязі Київ-Рахів, на неї впала верхня полиця разом із іншою пасажиркою.

«Та частина, де голова, була на місці, а та, де таз і ноги — вона була на мені… Наполовину впала на мене. Полицю перед його приходом поставили — не знаю, хто, мені дуже погано було, в мене шок був больовий, тому я не бачила. Чи це провідниця, чи хто… Бо вони піднімали з мене ту полицю», — згадує Полякова.

В «Укрзалізниці» «Громадському радіо» заявили, що полиця була справна. Вагон, у якому стався інцидент, і далі возить пасажирів, розповідав директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Красноштан.

Також Крашноштан заявляв, що кошти за лікування Надії Поляковій має відшкодувати страхова.

Схожі новини