Три телеканали оштрафовано за порушення мовних квот

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала три супутникові телеканали за порушення мовних квот.

Про це повідомила прес-служба національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

«За результатами перевірок ТОВ «Дорослі канали», м. Київ (логотип «BOLT»), і ТОВ «Телерадіокомпанія «Корисне ТБ», м. Київ (телеканали «ДАЧА» і «EPOQUE»), які підтвердили дані моніторингів Національної ради, регулятор 13 грудня стягнув штраф із цих мовників через недотримання ними передбаченої законодавством обов’язкової частки української мови в ефірі», — йдеться у повідомленні.

Телеканали оштрафовано 5% суми ліцензійного збору, тобто телеканалам потрібно сплатити 19 306,05 грн.

Зазначається, що моніторинг телеканалу «Bolt» провели із 14 по 20 серпня 2018 року. Та виявили, що частка передач та/або фільмів, виконаних державною мовою, була меншою за 75% від загальної тривалості передач та/або фільмів.

«У визначених законодавством проміжках часу кількість державної мови була: між 07.00 та 18.00 — 54%; між 18.00 та 22.00 — 66%; між 07.00 та 22.00 — 57%», — йдеться у повідомленні.

Моніторинг телеканалу «Дача» був тривав із 13 по 19 липня.

«Перевіркою ліцензіата встановлено, що між 07.00 та 18.00 частка української мови не перевищила 56%; між 07.00 та 22.00 — 58% і між 18.00 та 22.00 — 56%», — зазначено у повідомленні.

Моніторинг телеканалу «EPOQUE» відбувся із 7 по 13 липня.

«Виявлено такі показники обсягу української мови в передачах: між 07.00 та 18.00 — 24%; між 18.00 та 22.00 — 37% і між 07.00 та 22.00 — 27%», — йдеться у повідомленні.