Передплата 2024 ВЗ

Українська «Балада про піхоту» дала фори і британцям, і москалям

В Україні на висоті не тільки воїни, а й створені про них фільми. Це доводить високе визнання, яке здобув показаний на центральних телеканалах промоційний відеоролик про Сухопутні війська України — «Балада про піхоту».

Американське аналітичне видання The Business Insider, на дослідження якого часто посилається у своїх статтях The New York Times, поставило цей соціальний кліп на друге місце у рейтингу найкращих «вербувальних» відео. На першому місці — шведи, на третьому — голландці. Аналогічну роботу російських кліпмейкерів оцінено четвертою позицією. Випередили наші творці і знімальні команди з Ірландії, Великої Британії, Південної Кореї.

Цей міні-фільм тривалістю 1 хв. 56 секунд — своєрідна епічна новела про солдата-піхотинця, який захищає рідну землю. Про його становлення, змужніння, його безстрашність. Через весь ролик проходить образ… лопати, роль якої змінюється у різних обставинах життя. Іграшковим її екземпляром бавляться у пісочниці наші діти, як робочий інструмент у полі чи на виробництві застосовує його селянин, будівельник, як шанцевий інструмент використовує її, саперну лопатку, воїн Збройних сил.

У кліпі, що його за західними стандартами спроектували і «по-голлівудськи» зняли українська консалтингова компанія K&K Group, рекламне агентство TABASCO, студія LimeLite Studio, є багато військової романтики, драми, експресії. Переглядаєш цю роботу, яку супроводжує магічна музика ізраїльського композитора Томера Бирана, на одному диханні. Особливо вражають кадри, коли лопата приймає на себе ворожу кулю, коли слугує веслом при переправі через річку, коли, сидячи у зимових окопах, воїни рубають лопатою замерзлий хліб. Саперна лопата стає зброєю, коли у воїна закінчуються набої…

Коментар для «ВЗ»

Генерал-майор Олександр Голоднюк, заступник командувача Сухопутних військ Збройних сил України з морально-психологічного забезпечення

Цей ролик — своєрідний гімн українському воїнові. На жаль, у нас ще мало таких агітаційних фільмів, які пропагували би Сухопутні війська, так майстерно показували б нелегку роботу солдата, його мужність і героїзм.

Свого часу ми звернулися до представників компанії K&K Group — вони прониклися нашою ідеєю і безкоштовно зробили такий ось сюжет. Показали солдатські будні через звичайні речі. Дякую їм за це!

До зйомок ми не запрошували жодного артиста-професіонала. Всі персонажі цього відеокліпу — військовослужбовці Сухопутних військ. Кількість самодіяльних акторів — до роти воїнів. Зняли відео у «Десні», на полігоні 169-го Навчального центру, всього за один день — настільки кваліфіковано працювала творча група. Режисери казали солдатам, що їм треба робити перед камерою, — і ті із задоволенням це виконували.

Задля ще більшої популяризації «сухопутки» обіцяємо і надалі співпрацювати з талановитими вітчизняними митцями.

Схожі новини