Передплата 2024 «Добрий господар»

В Україні вперше вводять контроль за якістю опалення

  • 29.10.2018, 09:43
  • 457

Національна Комісія вперше запроваджує моніторинг показників якості в сфері теплопостачання.

Про це повідомляє прес-служба НКРЕКП.

26 жовтня на відкритому засіданні Регулятором було схвалено проекти форм звітності НКРЕКП № 15-НКРЕКП-теплопостачання (річна) «Звіт щодо показників безперервності теплопостачання та якості теплової енергії» та № 16-НКРЕКП-теплопостачання (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг у сфері теплопостачання».

Прийняття зазначених форм звітності дозволить НКРЕКП отримувати інформацію щодо показників якості теплопостачання за трьома напрямками:

1) безперервність теплопостачання (щорічно):

середня тривалість перерв у теплопостачанні;

кількість перерв;

— середня тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимий строк.

2) якість теплоносія (щорічно):

кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірів;

3) комерційна якість надання послуг (щоквартально):

кількість наданих послуг;

кількість та відсоток послуг, час виконання яких перевищив встановлені строки.

Запровадження моніторингу дозволить Регулятору:

1) вже зараз — інформувати споживачів та всі зацікавлені сторони щодо показників якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії;

2) у перспективі — враховувати показники якості послуг при встановлені тарифів ліцензіатам у сфері теплопостачання.

Проект форм звітності буде опубліковано на веб-сайті НКРЕКП для отримання зауважень та пропозицій від усіх заінтересованих сторін, та подальшого їх публічного обговорення.

При запровадженні моніторингу показників якості надання послуг у сфері теплопостачання був використаний накопичений досвід Комісії щодо моніторингу та регулювання якості послуг у сфері електропостачання (здійснюється з 2006 року), газопостачання (з 2017 року), у сферах централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (з 2017 року).

Схожі новини