• You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • Ключі електронного цифрового підпису: для чого потрібні, де і як отримати, зокрема повторно?

Ключі електронного цифрового підпису: для чого потрібні, де і як отримати, зокрема повторно?

Головне управління ДФС у Львівській області нагадує, що система цифрового підпису дає змогу кожному користувачу мати свій ключ, який можна використовувати для формування підпису. За допомогою електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП) можна подавати звітність в електронному вигляді в органи фіскальної служби, інші державні органи тощо.

Перелік документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису, наведено у розділі «Підготовка документів та реєстрація», який розміщений на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua/ головна/ «Отримання послуг електронного цифрового підпису»).

Нагадуємо, що у Львівській області відокремлені пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС розташовуються за адресами:

1) м. Львів, вул. Стрийська, буд.35, каб.136, тел.: (032) 297−39−85;

2) м. Дрогобич, вул. Шевченка, буд.9, каб.102, тел.: (032) 441−02−40.

Також за отриманням ключів можна звертатися і у будь-яку іншу організацію, уповноважену видавати ключі ЕЦП юридичним та фізичним особам. Наприклад, АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк», АЦСК органів юстиції України, АЦСК Міністерства внутрішніх справ України, АЦСК ПАТ «Укрсиббанк» тощо. Про перелік усіх організацій, які надають такі послуги, можна дізнатися на сайті Центрального засвідчувального органу (www.czo.gov.ua).

Крім цього фіскали повідомляють, що з 7 листопада 2018 року наберуть чинності зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС, відповідно до яких за наявності технічної можливості центр сертифікації зможе надавати послугу повторного формування посиленого сертифіката для власника чинного посиленого сертифіката, сформованого ним раніше.

Повторно формування посиленого сертифіката передбачає формування нового сертифіката на новий строк (до двох років) до закінчення чинності попереднього. Для цього необхідно буде подати електронну заявку, яка буде містити запит на формування нового сертифіката і буде підписана ЕЦП, що відповідає чинному сертифікату підписувача, у разі, якщо реквізити залишаються незмінними. Вони будуть імпортовані з попереднього сертифіката підписувача у новий.

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • Ключі електронного цифрового підпису: для чого потрібні, де і як отримати, зокрема повторно?