• You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • «Європейська точка G»: скандальна туристична реклама Вільнюса викликала неабиякий суспільний резонанс

«Європейська точка G»: скандальна туристична реклама Вільнюса викликала неабиякий суспільний резонанс

У Литві стартувала рекламна кампанія, де Вільнюс представлений як «Європейська точка G».


Як передає УНІАН з посиланням на Delfi, основна ідея запущеної в четвер онлайн-реклами Go Vilnius в Лондоні і Берліні полягає в тому, що Вільнюс — це невідкрита європейська скарбниця, знайти яку — одне задоволення. У рекламі англійською мовою говориться: «Вільнюс — це точка G Європи. Ніхто не знає, де вона, але коли її знаходять, це приголомшливо». На плакатах — фотографія дівчини, яка стискає простирадло-карту в тому місці, де повинен бути Вільнюс.

Під час кампанії оголошення в інтернеті й відео-кліпи будуть давати посилання на спеціально створений інтернет-сайт.

На цьому сайті з метою збереження уваги відвідувачів і спонукання їх познайомитися з Вільнюсом будуть запрошувати зіграти в спеціальну гру: їм задаватимуть кілька питань, а за результатами відповідей буде запропонована карта пам'яток Вільнюса, адаптована для кожного конкретного відвідувача.

Раніше уряд просив мерію Вільнюса відкласти початок рекламної кампанії до завершення майбутнього у вересні візиту папи Римського Франциска. Литовська католицька церква критикувала рекламу, як таку, що зміцнює імідж міста для секс-туризму.

Рекламне агентство Go Vilnius стверджує, що використовуючи гру слів і метафори, представляє столицю Литви як місто, що приносить задоволення, а реклама не є вульгарною.

  • You are here:
  • Високий Замок
  • Новини
  • «Європейська точка G»: скандальна туристична реклама Вільнюса викликала неабиякий суспільний резонанс