Компанія YanAir потрапила в новий скандал з українськими туристами

У п’ятницю, 3 серпня, навколо компанії YanAir розгорівся новий скандал.

Про це повідомляє «24-й канал».

Так, українські туристи більше 13 годин чекали рейс YE211 Київ-Тбілісі компанії YanAir. Згодом, коли літак прилетів до Грузії, пасажирам повідомили, що їх багаж залишився в Україні.

Відзначається, що час вильоту переносили 5 разів. При цьому, коли стало відомо про проблему з багажем, телефони авіакомпанії не відповідали.

За даними каналу, такий інцидент з авіакомпанією відбувається вже втретє за тиждень.

Уточнюється, що багаж українських туристів повинен прибути одним з рейсів Yanair, але не в Тбілісі, а в Батумі, звідки його повинні доставити до столичного аеропорту. У результаті затримки з вильотом і проблем з багажем у людей злетіли броні готелів і наступні рейси.