Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Лілія Гриневич заявила, що Євросоюз готовий дати гроші на реформування ПТУ в Україні

  • 24.06.2018, 13:53
  • 668

Інфраструктурний проект дасть змогу збудувати в країні близько 20 навчально-практичних центрів.

У Міністерстві освіти і науки України розробили концепцію реформування професійно-технічної освіти, на яку Європейській Союз готовий дати гроші. Про це заявила міністерка освіти і науки України Лілія Гриневич, повідомляє «Укрінформ».

«Ми розробили концепцію реформування професійно-технічної освіти, під яку Європейській Союз готовий дати гроші», — сказала Гриневич.

Вона уточнила, що ЄС готовий дати гроші на покращення інфраструктури, що дуже важливо за зношеності обладнання на 60−100%.

«Це була наша основна вимога. Це буде інфраструктурний проект ЄС, який дасть змогу збудувати орієнтовно 20 навчально-практичних центрів. Половина грошей — це грант, а половина — позика Європейського інвестиційного банку, яку буде віддавати уряд України, а можливо вони поставлять умову, щоб віддавали обласні адміністрації, які будуть набувачами цього майна і цих центрів», — сказала міністерка.

Вона констатувала, що в Україні тільки 20% випускників шкіл продовжують своє навчання в ПТУ, тоді як у Європі цей показник становить 40%. Тому нині стоїть завдання покращити професійно-технічну освіту, щоб до ПТУ пішла молодь.

«Держава виділяє кошти на створення сучасних центрів професійно-технічної освіти, де ми робимо сучасну базу для гостродефіцитних професій. Цю сучасну базу можуть використовувати більше навчальних закладів», — повідомила Гриневич.

Міністерка зауважила, що тут є проблема — в Україні заклади освіти, владні установи не хочуть об’єднуватися і працювати разом, тому завдання органів місцевого самоврядування — подивитися на ринок праці та об’єднати потрібні ланки.

«Йдеться не про закриття (закладів освіти — ред.), а про раціональне об’єднання. Від цього виграють діти, ринок праці і в перспективі викладачі. Ми говоримо про пріоритетність дуальної освіти. Це та освіта, яка відбувається як у класній аудиторії та майстерні, так і на виробничих площах. Ми повинні звести професійну освіту з регіональними ринками праці», — наголосила очільниця МОН.

Схожі новини