Передплата 2024 «Добра кухня»

Центр протидії корупції подав до суду на Луценка за соціальну рекламу

  • 23.04.2018, 19:43
  • 792

Окружний адміністративний суд Києва відкрив провадження за позовом Центру протидії корупції стосовно законності рекламних роликів про діяльність генпрокурора Юрія Луценка, що транслюються по радіо й телебаченню

Про це написано на сайті ЦПК.

Центр протидії корупції подав адміністративний позов до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про визнання протиправними дій щодо визнання соціальною рекламою «Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість». Треті особи у справі— генеральний прокурор Юрій Луценкота громадська організація «Українська антикорупційна асоціація».

Надання рекламі статусу «соціальної» дозволило ставити її в ефіри телеканалів та радіостанцій безкоштовно.

«На нашу думку, Нацрада не мала права назвати прокурорський піар соціальною рекламою. Використовувати посаду генерального прокурора для політичного піару не припустимо. Ми б подали позов безвідносно прізвища генпрокурора. За таке зловживання службовим становищем потрібно нести відповідальність», — говорить голова правління Центру протидії корупції Віталій Шабунін.

Нагадаємо, що у лютому 2018 в українському теле- і радіоефірі з’явилися ролики, які розповідали про успіхи Генеральної прокуратури у боротьбі за гроші українців. Їх було декілька варіантів, і всі завершувалися однаково: «Виконуємо закон, встановлюємо справедливість. Юрій Луценко».

Хоча спочатку Генпрокуратура відхрещувалася від реклами, згодом журналісти довели, що «соціальна реклама» таки веде до Луценка.

Згідно з позовом активістів, реклама має швидше ознаки політичної, а не соціальної. Надавши їй статус соціальної, Нацрада з питань телерадіомовлення порушила закон Закон України «Про рекламу».

«Реклама містить відеофрагменти з зображенням Генерального прокурора Юрія Віталійовича Луценка, прізвища та імені Генерального прокурора Юрія Віталійовича Луценка, державну символіку (Державний прапор України), символіку прокуратури, що заборонено», — йдеться у позові.

Так, у соціальній рекламі заборонено використовувати символіку держави чи держорганів, згадувати офіційні назви держорганів чи осіб, які займають керівні чи політичні посади, пропагувати з метою вплинути на позицію глядача чи слухача щодо певного суспільно-важливого питання.

Крім того, реклама містить маніпулятивну інформацію та пропагування суто генпрокурора Юрія Луценка задля впливу на потенційних виборців.

Схожі новини