Передплата 2024 «Добре здоров’я»

Чотири смуги, озеленення, підземний паркінг: стало відомо, як виглядатиме площа Двірцева після реконструкції

  • 05.04.2018, 16:40
  • 1 027

ЛКП «Інститут просторового розвитку» розробив новий проект реконструкції площі Двірцевої.

Пріоритет проекту — збільшити інфраструктуру громадського транспорту, збільшити кількість зупинок, а в майбутньому збільшити кількість трамвайних маршрутів до вокзалу, повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Про особливості проекту розповів начальник управління архітектури й урбаністики Юліан Чаплінський.

«Основна ціль проекту реконструкції площі Двірцевої — впорядкування руху громадського і приватного транспорту, тому що зараз тільки трамваї мають відділену смугу і та смуга є значно дальше, ніж автомобіль може доїхати. Фактично, жодної розмітки нема і коли люди виходять на площу, що складається враження, ніби 20 машин, які там паркуються, виглядають як 200 автівок. Тобто людині, аби добратися до скверу, потрібно подолати ті перепони. В принципі, з будь-яким візком добратися через цю бруківку до головного входу — це виклик. Якщо подивитись на Google Maps згори, то ми побачимо, що це просто хаотичне паркування. У будь-якому випадку ця площа є невпорядкована.

Наш пріоритет — збільшити інфраструктуру громадського транспорту, збільшити кількість зупинок, а в майбутньому збільшити кількість трамвайних маршрутів до вокзалу. Ми хочемо розділити їх, приблизити до фасаду головного вокзалу, а також розділити смуги для таксистів, приватного транспорту. Фактично, ми продумали це так, аби таксисти були ліцензованими, як у цивілізованому світі. Ця логістика була першим пріоритетом.

Друга річ — несподівана для людей — пішохід, який йде вздовж вул. Чернівецької до вокзалу, доходить до площі і має перетнути широку автомобільну смугу. Це небезпечно і для дітей, і для всіх людей. Зараз пішохідна зона виноситься у центр вул. Чернівецької і впирається прямо в головний вхід вокзалу. Тобто людина з візком зможе йти по Чернівецькій і вийде на пішохідну алею.

Рух громадського транспорту буде об’єднаний у правій смузі, тобто поруч будуть трамваї, поруч буде смуга для автобусів і вони зможуть курсувати не залежно від автомобілів.

Також у перспективі розвитку площі важливе питання — це збільшення озеленення. Ми у проекті збільшити площу скверу, тобто ще одна мета — збільшити кількість зелених насаджень і зробити їх більш симетричними. Якщо зараз ми бачимо скверик тільки ліворуч від входу, а справа лише асфальт, бруківка і автобуси, то там тепер буде більше зелені.

Ще один важливий елемент — це передбачена перспектива облаштування підземного паркінгу, як інвестиційного проекту, тому що зі збільшенням маршрутів вокзалу, кількість автомобільних місць також треба збільшити. Паркінгу, який є на території залізниці орієнтовно на 200 машин, буде не вистачати, тому передбачено, що, як інвестиційний проект, ми можемо запропонувати інвестору збудувати паркінг. Правило буде таке, як у всіх європейських терміналах: якщо люди хочуть забрати когось, то заїжджають, якийсь час є безкоштовний, а якщо затримуються, то платять погодинну оплату.

Щодо фонтану, є пропозиція залишити воду і зробити більш сучасний фонтан з формуванням скверу ближче до фасаду вокзалу", — зазначив начальник управління архітектури й урбаністики Львівської міської ради Юліан Чаплінський.

Схожі новини