У Facebook відслідковували особисті повідомлення користувачів

Facebook сканував приватні повідомлення користувачів у своєму Messenger для перевірки їх на предмет образливого контенту, використовуючи ті самі інструменти, що і в публічних постах.

Фото: З відкритих джерел

Про це представник Facebook Messenger повідомила Bloomberg, передає УНІАН.

«Наприклад, в месенджері, коли ви відправляєте фотографію, наші автоматичні системи сканують її, використовуючи систему порівняння фотографій, щоб визначити, чи присутні там зображення експлуатації дітей», — цитує її слова агентство. Також Facebook Messenger сканує посилання, які пересилають користувачі для перевірки їх на віруси.

«Facebook розробив ці інструменти для того, щоб ми могли швидко зупиняти образливу поведінку на платформі», — додала представниця компанії. Як зазначає Bloomberg, Facebook сканує також і тексти повідомлень. Весь контент повинен відповідати стандартам спільноти, сказала представниця компанії.

У Facebook запевнили, що не використовують інформацію з листувань для реклами. Раніше керівник Facebook Марк Цукерберг в інтерв'ю виданню Vox розповів, що одного разу Facebook Messenger зафіксував поширення «сенсаційних повідомлень» у М'янмі, пов'язаних з етнічними чистками, які були спрямовані на розпалювання насильства з обох сторін. За словами Цукерберга, ясно, що в таких випадках використовують соцмережу для «розпалювання насильства в реальності».

Такі повідомлення були виявлені і заблоковані.

У березні навколо найбільшої інтернет-соцмережі світу спалахнув скандал після того, як ЗМІ повідомили, що британська компанія з аналізу даних Cambridge Analytica зібрала в 2016 році дані профілів 50 млн користувачів соцмережі Facebook без їх згоди. Пізніше у Facebook повідомили, що Cambridge Analytica отримала дані 87 мільйонів користувачів. Як підозрюють, Cambridge Analytica допомагала штабу тодішнього кандидата в президенти США від республіканців Дональда Трампа під час передвиборної кампанії. Метою збору і обробки даних було створення програмного забезпечення для визначення політичних симпатій виборців, а також впливу на них.