Королева деніму. Брітні Спірс стала обличчям Kenzo

Американська поп-виконавиця Брітні Спірс розпочала співпрацю з французьким брендом Kenzo, в рамках якої знялася в рекламній фотосесії і міні-фільмі, присвяченому новій колекції марки.


У рекламній кампанії 36-річна зірка поп-сцени приміряла яскраві образи з нової весняної колекції La Collection Memento N°2, яка, за словами креативних директорів бренду Керол Лім і Умберто Леона, була натхненна дебютною колекцією Кензо Такада 1986-го року для лінійки Kenzo Jeans.

Знімав Спірс культовий фешн-фотограф Пітер Ліндберг, в об'єктиві якого артистка з'явилася в кроп-топах, укорочених світшотах в яскравих відтінках з тропічним принтом і трендовому денімі, який, до слова, є візитною карткою Спірс.

«Я обожнюю Kenzo! До того ж, в цій колекції багато деніму, який є невід'ємною частиною мого стилю. Я дуже любила носити денім в юності, і до сих пір люблю. Джинси і футболка або якийсь милий топ — мій найулюбленіший наряд „на вихід“, в якому я відчуваю себе комфортно», — повідомила Спірс, коментуючи співпрацю з брендом.

Умберто Леон також прокоментував співпрацю зі співачкою, порівнявши її з такими легендами поп-індустрії, як Мадонна і Майкл Джексон.

«Брітні Спірс — ікона. Вона в одній команді з Майклом і Мадонною. Особисто для мене її образ завжди міцно асоціюється з денімом. Коли ми створювали цю колекцію, я спробував уявити людину, яку я хотів би одягнути в ці речі. І зрозумів, що ніхто не буде виглядати в цьому денімі краще, ніж Брітні. Для мене Брітні — королева джинсів», — заявив він.