Відомий бренд потерпає від використання у рекламі осіб нетрадиційної орієнтації

У соціальних мережах колишні клієнти теж висловлюють своє невдоволення


Такий спосіб реклами відштовхує клієнтів, а також прихильників Suitsupply у соціальних мережах

Компанія одягу Suitsupply (Голландія) втратила чимало клієнтів через пости в Instagram. Прихильникам бренду не сподобалося, що фірма у своєму аканті відверто підтримує акції гомосексуалістів на захист своїх прав.

За інформацією Бі-Бі-Сі, Suitsupply рекламує найновішу весняно-літню колекцію "Знайдіть свій ідеальний стиль". На рекламних фото та у фільмах на YouTube представлені гомосексуалісти, які демонструють свої почуття.

Такий спосіб просування нової колекції роздратував деяких користувачів Інтернету. З’явилися негативні коментарі у облікових записах брендів на Facebook і Instagram. Деякі клієнти наголошують, що вони зневажають такі повідомленням, створені Suitsupply.

Інші чітко заявляють про бойкот компанії.

Незадоволення користувачів Інтернету також виражається в цифрах: профіль бренду на Instagram відмовилося відстежувати понад 12 тисяч осіб.