Mazda відроджує легендарний роторний двигун 

Компанія Mazda офіційно підтвердила повернення в свою лінійку моторів роторного двигуна.


Мотор цього типу з'явиться вже в 2019 році, заявив віце-президент із продажу та обслуговування клієнтів європейської філії Mazda Мартін тен Брінк, пише Autoblog.

Новим роторним двигуном оснастять перший електромобіль бренду Mazda. Цей силовий агрегат буде виконувати роль генератора, який виробляє електроенергію для електромотора. Таким чином вдасться збільшити запас ходу автомобіля.

Мартін тен Брінк зазначив, що новий електрокар буде схожий за розміром на Mazda3. Він також буде заснований на майбутній модульній малій платформі Mazda.

Повідомляється, що новий ротаційний двигун буде атмосферним і отримає тільки один ротор. Крім того, він буде встановлений горизонтально. Це особливо незвично, оскільки у кожної роторної Mazda двигун встановлено вертикально.

Журналісти зазначають, що Mazda експериментує з ідеєю протягом багатьох років і навіть створила функціонуючий Mazda2 EV з ротаційним розширником. Цей прототип також використовував роторний двигун для підзарядки акумулятора під час їзди. Компанія також подала патенти в США на роторну установку ще в минулому році.

Додамо, роторні двигуни Mazda на основі двигунів Ванкеля мали репутацію відносно невеликого та потужного мотора c низькою витратою палива. Mazda почала широко використовувати роторні двигуни після енергетичної кризи 1970-х років.

Один з останніх двигунів цієї серії, 13B-MSP Renesis, вперше з'явився на Mazda RX-8 в 2003 році. Renesis став Двигуном року і Кращим новим двигуном 2003 року, і отримав інші нагороди. Модель Mazda RX-8 вироблялася до 2011 року.