Передплата 2024 «Добре здоров’я»

У Львові зареєстрували петицію з вимогою повністю відмовитись від маршруток

  • 27.01.2018, 13:27
  • 1 357

У Львові збирають підписи під петицією з вимогою відмовитись від малогабаритних автобусів – так званих маршруток – і організувати пасажирські перевезення електротранспортом та комфортабельними великими автобусами. Лише за шість днів петиція набрала понад 400 підписів з 500 необхідних.

«Функціонал маршруток не справляється з пасажиропотоком сучасного міста Львова: вони переповнені, брудні та зрештою небезпечні для життя. Задля збільшення прибутку водії переповнюють маршрутні таксі людьми, які змушені подекуди годинами стояти в жахливих умовах», – мовиться в петиції, зареєстрованій львів’янкою Анною Меленчук.

Відтак, авторка петиції вимагає разом з експертами з транспортного планування, мешканцями міста та перевізниками провести транспортне моделювання міста Львова та розробити дворічний план повної відмови міста від маршруток з подальшим переходом на електротранспорт та великогабаритні автобуси, які курсуватимуть за чітко визначеним графіком.

Також у петиції наголошується на необхідності забезпечити весь громадський транспорт пандусами та спеціально обладнаними місцями для людей з інвалідністю, а також встановити на зупинках електронні табло з часом прибуття транспорту.

Зазначимо, що лише за шість днів петиція набрала понад 400 підписів, тоді як для того, аби її розглянули у мерії, необхідно 500 підписів. Це один з найвищих показників з того часу, коли Львівська міськрада змінила правила збору підписів під петиціями і запровадила обов’язкову ідентифікацію через BankID після скандалу з накруткою голосів за одну з петицій.

Додамо, що цьогоріч львівська мерія планує придбати 50 вживаних трамваїв, 100 нових великогабаритних автобусів та 40 нових тролейбусів. Від попередніх планів придбання малих автобусів у міськраді відмовились, пояснивши це тим, що великі автобуси більш зручні для пасажирів і водночас економічно вигідніші за малі.

Зараз же у Львові курсують як великогобаритні автобуси, переважно комунального перевізника АТП-1, так і малі «Богдани» та «Еталони», яких на міських маршрутах наразі більшість. Ці маршрутки старі, некомфортні для пасажирів і перебувають у незадовільному технічному стані, у них нерідко відпадають колеса.

Схожі новини