Контекстна реклама у дію: онлайн-конференція з WebPromoExperts

Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts 20 жовтня провела в інтерактивному режимі найбільшу конференцію на просторах колишнього СНД - WebPromoExperts PPC Day.

Темою заходу була контекстна реклама, і все, що з нею пов'язане. Конференція була безкоштовною, щоб прийняти участь, необхідно було подати заяву на веб-сайті академії WebPromoExperts.

Організація заходу

Конференція проходила в восьмигодинний онлайн-режимі з запланованими кава-паузами та обідом. Вона почалася, як це було зазначено в 10:00 за київським часом. Учасників з України, Росії, Білорусі, Казахстану, Польщі, чекали 12 виступів найкращих фахівців на тему, прямий зв'язок, інформацію про основні тенденції сучасної контекстної реклами та її ефективності. Модератори нарахували 5691 включень.

Це було не так теорія, скільки обмін досвідом і відкриття власних успішних кейсів. Обговорити нову інформацію можна було на загальному круглого столі.

Завдяки онлайн режимі отримати нову корисну інформації змогли усі бажаючі. Для участі достатньо було мати комп'ютер з вільним доступом до Інтернету, а також своєчасно подати заявку. Організатори подбали про учасників: 20 жовтеня кожен зареєстрований отримав нагадування про початок заходу і пряме посилання з доступом.

Актуальні теми

Конференція WebPromoExperts PPC Day спочатку планувалася бути корисною початківцям і досвідченим маркетологам, власникам бізнесу, а також PPC-, SEO-фахівцям. Тому організатори зробили основними наступні теми:

  •  принципи роботи контекстної реклами;
  •  розробка плану побудови повноцінного маркетингу для мобільного застосування;
  •  лайфхаки в лідогенераціі Google Adwords і Facebook;
  •  системний підхід до трафіку;
  •  оптимізація рекламної кампанії;
  •  автоматизація процесів.

Що дала конференція?

Контекстна реклама - ефективний спосіб залучення клієнтів до ресурсу. Вона дозволяє зберегти ваш рекламний бюджет, при цьому дає стабільні і високі результати. Але, як і будь-які інші, контекстна реклама вимагає належного підходу і грамотного використання. Учасники WebPromoExperts PPC Day дізналися, як залучати й утримувати нових клієнтів, які є найбільш ефективні інструменти реклами в Інтернеті. Фахівці Google, WebPromo, Netpeak, OneBox, Treeum, а також інших відомих компаній продемонстрували роботу PPC і способи оптимізації існуючої активності в Мережі.

Як відзначили учасники, основним плюсом була не тільки можливість придбати знання та досвід, а й отримати відповіді на всі виниклі питання по темі. Якщо ви теж хочете отримати корисну інформацію по цій темі, придбати запис конференції можна на сторінціhttps://webpromoexperts.com.ua/ppc-day/

Дізнатися ще більше про те, як працює контекстна реклама Googleі як успішно розвивати інтернет-бізнес, WebPromoExperts пропонує на лекціях курсу «Ефективний контекст: запуск реклами в Google Adwords».

Чому WebPromoExperts можна довіряти?

Академія WebPromoExperts займається розвитком українського ринку інтернет-маркетингу з 2012 року. Сьогодні тут викладають більше 30 експертів, зазначених сертифікатами Яндекс і Google, із найрізноманітніших напрямів. Експерти WebPromo регулярно проводять курси і тренінги, а також безкоштовні семінари та конференції. Серед клієнтів Академії співробітники Viland.ua, TOYOTA, 1 + 1, PROM.ua, Allbiz, OK Internet та ін.

Контактна інформація:

Електронна пошта: vn@web-promo.com.ua