Передплата 2024 «Неймовірні історії життя»

Українські ТОП-менеджери асоціюють себе з Фандоріним, Віто Карлеоне та Катериною Тіхоміровою

  • 15.11.2012, 21:16
  • 752

УКРАЇНСЬКІ ТОП-МЕНЕДЖЕРИ ЧАСТО АСОЦІЮЮТЬ СВІЙ СТИЛЬ РОБОТИ ЗІ СТИЛЕМ ВІДОМИХ КІНО ГЕРОЇВ.

Таких висновків дійшли фахівці кадрового холдингу АНКОР в Україні та Міжнародного кадрового порталу HeadHunter в результаті анонімного опитування проведеного серед управлінців середньої та вищої ланки з усієї України.

Анонімне дослідження проводилось для того, щоб зрозуміти, що формує стилі управління та лідерські якості українських керівників. Тут в нагоді стали типажі кіногероїв, адже так легше групувати та описувати типажі.

Респондентам було запропоновано наступні типажі кіногероїв-лідерів: Доктор Хаус(Доктор Хаус); Биков Андрій Євгенович(Інтерни);Шерлок Холмс(Пригоди Шерлока Холмса та доктора Ватсона); Капітан Джек Горобець(Пірати Карибського моря); Віто Корлеоне(Хрещений батько); Нео(Матриця); Макс Отто фон Штирлиц(Сімнадцять миттєвостей весни); Эраст Петрович Фандорін(Турецький гамбіт, Статський радник тощо); Mr. First(Людина з бульвару Капуцинів);

За результатами опитувань, найбільше серед вітчизняних ТОП-ів — послідовники Ераста Фандоріна(х/ф «Турецький Гамбіт»),Віто Корлеоне(х/ф «Хрещений батько») та Катерини Тіхомірової(х/ф «Москва сльозам не вірить»). Трохи менш популярні — Доктор Хаус та Шерлок Холмс.

В роботі керівника вищої та середньої ланки, на думку опитаних, найважливіше важливо мати такі якості: рішучість, нестандартне мислення, врівноваженість, впевненість у собі та здатність переконувати.

ТОП-и вважають: щоб досягти вершини кар’єрного успіху, варто багато читати, займатися бойовими мистецтвами та грати в інтелектуальні ігри , наприклад, шахи.

Дослідження проводилося серед управлінців середньої та вищої ланки в усіх регіонах України. В опитуванні взяли участь 220 осіб: 68% чоловіків і 32% жінок. При цьому вік 26% респондентів становив понад 46 років.

65% опитаних — топ-менеджери, 21% — генеральні менеджери, і 10% — партнери чи власники бізнесу, 21% РЕСПОНДЕНТІВ ПРАЦЮЮТЬ У СФЕРІ ТОВАРІВ НАРОДНОГО ВЖИТКУ, 10% — В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ, 8% — У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, 6% — В БАНКІВСЬКО-ІНВЕСТИЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ.