Що Зеленський не сказав, хоча як президент мав би...
Хто і що дійсно зробив для звільнення Криму
Саме так сьогодні, вже у другу річницю, позиціонується надання Патріаршого і Синодального Томосу про автокефалію Православної Церкви України
Ознайомився з коротким нарисом ключових пріоритетів зовнішньої політики Банкової на 2021 рік
9 грудня виповнюється рік з часу проведення першого і поки єдиного саміту в Нормандському форматі за каденцію президента Зеленського
Здавалося, що нарешті після тривалих танців навколо ідеї про "швидкий мир" та "позачергові місцеві вибори на окупованому Донбасі 25 жовтня" на Банковій прийшло розуміння утопічності подібної авантюри, але ідея виборів заграла новими барвами
Якщо дійсно дискусія щодо місії ООН отримає нове дихання, важливо відзначити декілька принципових моментів
Черговий двотижневий калейдоскоп кінця зими-початку весни у дипломатії Зеленського так і не приніс паростків стратегічного бачення у сфері зовнішніх відносин та боротьби України за відновлення суверенітету і територіальної цілісності. Замість вдумливої і серйозної роботи влади як єдиного організму глядачеві було несподівано запропоновано другий сезон політично-драматичного серіалу.
Два тижні лютого були перенасичені подіями, які давали змогу вітчизняній дипломатії тримати на високому рівні міжнародну увагу до "українського питання" та забезпечувати монолітність світової проукраїнської коаліції у протидії російській агресії.
Перший тиждень лютого виявився досить насиченим на події у дипломатичному житті України.
Друга половина січня підтвердила наявність певних слабких сторін у дипломатії Зеленського. Очевидно, даються взнаки як брак належного професіоналізму і компетенції, так і відсутність чіткої стратегії зовнішньополітичної діяльності.
Початок нового 2020 року для дипломатії Зеленського обіцяв бути комфортним. На це нібито вказували і домовленості Паризького саміту Нормандської четвірки від 9 грудня, і обіцяні перспективи встановлення повного і всеохоплюючого режиму припинення вогню на Донбасі та обміну заручниками, і домовленості про транзит російського газу до ЄС. Команда президента сигналізувала міжнародним партнерам про тріумф та захмарні рейтинги Зеленського після Паризького саміту.
Це стало першою серйозною кризою для президента Зеленського після його обрання
Наступного року Україні у відносинах з Європейським союзом варто бути наполегливою і амбітною. Ініціатива допоможе країні домогтися поставлених цілей
Паризький саміт Нормандської четвірки 9 грудня став своєрідною кульмінацією зовнішньополітичної діяльності президента Зеленського, головною метою та змістом його дипломатичних зусиль з дня інавгурації.
Після того як емоції після Нормандського саміту в Парижі вщухли і всі очікувано переключилися на нові теми інформаційних ефірів, час тверезо оцінити сказане і записане в спільному комюніке, а також те, що читається між рядками
Конституція України наділяє президента потужними повноваженнями у керівництві та реалізації зовнішньої політики держави, роблячи його двигуном зовнішньої політики. А в умовах триваючої зовнішньої агресії роль головного дипломата країни є такою ж визначальною, як і роль Верховного головнокомандувача.
Черговий тиждень дипломатії Зеленського приніс нові суперечливі сигнали з боку Банкової щодо зовнішньої стратегії України.
Новий дипломатичний тиждень президента Зеленського позначився довгоочікуваним звільненням 35-ти українських бранців Кремля.
Що принесли 100 днів зовнішньополітичної діяльності Зеленського?