Передплатити Підтримати

“Водій протаранив відбійник, потім машина декілька разів перевернулася...”

На похорон 27-річного Юри Новака, який загинув у ДТП, товариші привезли його жовтий Ford Focus ST з покемоном

Юра був хорошим товаришем і світлою людиною. Фото відділу комунікації поліції у Львівській області та з відкритих джерел

Жахлива аварія трапилася 8 жовтня, близько опівночі, на автодорозі «Київ-Чоп», неподалік села Хоросно Львівського району. Як попередньо встановили правоохоронці, 40-річний водій автомобіля «Деу Сенс» не впорався з керуванням — автомобіль зіткнувся з відбійником, з’їхав у кювет та перекинувся. Водій автомобіля та його пасажир, 27-річний львів’янин, отримали тілесні ушкодження, від яких померли на місці трагедії. Про це повідомив відділ комунікації поліції у Львівській області.

“Деу Сенс” зіткнувся з відбійником, з’їхав у кювет та перекинувся...

Як стало відомо журналісту «ВЗ», один із загиблих у цій жахливій аварії, 27-річний Юрій Новак, якого у Львові знають, як організатора автомобільних перегонів. Хлопець не дожив до свого 28-річчя п’ять днів… Юра, або як його називають друзі, Легенда, у момент аварії сидів на передньому пасажирському сидінні. Тюнінгованим «Деу Сенсом» керував його знайомий.

11 жовтня Юру поховали. Попрощатися із ним приїхало чимало його друзів та просто тих, хто його знав. Друзі привезли на евакуаторі машину Юри, на якій він їздив, і яку дуже любив, жовтий Ford Focus ST. Товариші розповідають, що Юра називав свою машину «фордиком», або «покемоном» (як мультяшного героя та героя відеоігор). Навіть возив зі собою у салоні іграшку покемона. На сторінці Юри Новака у соцмережах є фото, де ця іграшка на бампері його жовтого автомобіля…

На сторінці у ФБ є інформація, що загиблий був власником компанії «Тонування автомобілів», працював у Ukrainian Drift Federation, вивчав комп'ютерні науки та інформаційні технології в університеті «Львівська політехніка».

Близький товариш Юри Новака, Назар Дорош, розповів журналісту «ВЗ:

— Це не були нічні перегони, це була зустріч автомобілістів, закриття сезону. Усі поїхали попити каву. Водій машини, у якій Юра загинув, вирішив випробувати своє авто. Потужність цієї машини, як мені розповіли, близько 600 кінських сил. Це шалена потужність, гіперкари — Ламборджині, Бугатті мають таку потужність.

— Цей водій — товариш Юри? Він власноруч зробив тюнінг «Деу»?

— Він дальній знайомий. Його звати Дмитро, він з Франківщини. Швидше за все, він власноруч переобладнав авто. «Ланос» — це була «обгортка». Мотор у ній перероблений, але не був від якоїсь крутої машини. Водій хотів протестувати, як авто їде. Юра не мав там бути того вечора… За дві години до аварії я з ним говорив телефоном. Він казав, що його машина на сервісі, якраз з сервісу пішки вертався, і казав, що буде вдома. Потім раптово туди поїхав… Юра — дуже педантична і акуратна людина. Займався тонуванням автомобілів. Взяв собі додому ті всі детальки, щоб в гаражі не сидіти, клеїв їх, дивився фільм. Побачив у соцмережах, що хтось там на трасі є, його видно покликали: «Поїхали, каву попити». Зібралося, як мінімум, машин двадцять-тридцять (Зі Львова до цієї точки, де завжди проводилися автоперегони, — 17 кілометрів. Це траса — поблизу Раковця. — Авт.).

— Юра був лише організатором автоперегонів чи теж брав участь?

— Він ніколи не ганяв. Дуже любив свій Ford Focus ST. Був на дорозі дуже обережним. У той вечір Юру попросили зняти відео з машини, і подивитись, яка різниця у прирості потужності. Він сидів на передньому пасажирському сидінні і знімав, як зліва від нього буде їхати «Ауді»…

— Якою була швидкість на «Ланосі»?

— Понад 200 км за год. Я вам хочу сказати, що понад 200 км — це не швидкість для таких машин. Вони ще навіть не встигли розігнатися. Буває розганяються до 300 км за год. Останній рік Юра не організовував перегонів, хоча всі дуже чекали. Бо востаннє, коли були перегони, люди вибігали на дорогу, поводилися некоректно, тому відмовився організовувати такі перегони.

— Вони вдарилися у металевій відбійник…

— Діма годину часу ще був живий. Його реанімували, але врятувати життя не вдалося. Юра помер до приїзду «швидкої». Мій колега до нього перший підбіг. У Юри було розрізане горло (металевим відбійником розрізало). Він намагався стримувати кровотечу… Водій протаранив відбійник, потім машина декілька разів перевернулася. У тій машині мав бути каркас безпеки. Юра не дуже ту машину сприймав. Бо потужність має відповідати загальній якості проєкту автомобіля. Мають бути відповідні гальма. Гальма у них були хороші, але без системи АБС (антиблокувальної системи), чому їх і розвернуло. Машину почало кидати у різні сторони. Є підозра, що з того повороту, де був відбійник, виїжджала машина. Є шестисекундне відео, де між кущами проблискують фари. Буквально секунда, видно, що проїжджає машина. Можливо, водій тому і почав гальмувати…

Читайте також: Не більше 30 км на годину