«АТБ» стимулює українців подорожувати Україною

Стандарти та єдина цінова політика в усіх 22 областях присутності мережі дозволяють туристам не турбуватися про якість продуктів та ціну харчування


Наприкінці червня авторитетне українське видання «Фокус» оприлюднило результати свого дослідження «Найкомфортніші для життя міста України». Львів цілком очікувано потрапив до ТОП-3. І як засвідчує статистика внутрішнього туризму, значна кількість українців вже переконалася в цьому на власному досвіді, адже багато співвітчизників хоча б раз у житті відвідали місто Лева.

Слід зазначити — кількість подорожей всередині країни постійно зростає. Експерти пояснюють це тим, що сьогодні такі мандри стали більш доступними. По-перше, з’явилося більше можливостей обирати транспорт для пересування (потяг, автобус), також можна скористатися одним із багатьох автомобільних сервісів для пошуку попутників. По-друге, розширилася база об’єктів розміщення: це і готелі, і хостели, і приватне житло. Ще одна причина збільшення внутрішнього туристичного потоку полягає в тому, що наразі можна економити і на харчуванні під час подорожей.

Люди старшого віку пам’ятають, як брали із собою в мандрівку чи не окрему валізу з їстівними запасами: консервами, макаронами, крупами тощо. Сьогодні в цьому немає жодної потреби, адже всі ці продукти за тими самими цінами можна придбати і в «АТБ» поблизу власного будинку, і в «АТБ» за сотні кілометрів у чужому краї. Ба більше: за рахунок стандартизації роботи усіх 954 магазинів мережі ці товари навіть лежатимуть на тих самих полицях і коштуватимуть однаково. «Сьогодні ми працюємо у 22 областях України. Магазини „АТБ“ раді вітати своїх покупців у 247 населених пунктах. Робота кожного торговельного підприємства мережі стандартизована. Це стосується усього: від обслуговування до контролю якості продукції, від цінової політики до розміщення товарів на полицях. Тож покупець, який звик ходити на закупи до „АТБ“, зможе добре зорієнтуватися у будь-якому магазині нашої мережі», — розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ще однією беззаперечною перевагою стане цінова політика, яка також однакова для всіх підприємств корпорації. «Наші принципи полягають у тому, щоб забезпечувати людей якісними продуктами за доступними цінами. З цим завданням ми справляємося, про що свідчить довіра співвітчизників до „АТБ“: щоденно в наших магазинах купують товари понад 3,5 мільйона українців», — додає пані Шаповалова. Слід зазначити, що, формуючи низьких цін на весь асортимент, мережа ще й постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і користуються дисконтами, можуть істотно економити кошти сімейного бюджету. Акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40% початкової вартості.

Щоправда, львів’яни звикли радше приймати гостей-співвітчизників, аніж самі подорожувати Україною, але це треба виправляти. Особливо якщо єдиною пересторогою постає запитання: «Чи не дорого обійдеться мені перебування у чужому місті?» Можна поїхати, приміром, до Харкова чи Вінниці, які випередили нас у рейтингу «Фокуса» (у цих містах, відповідно, є 15 та 57 магазинів «АТБ»). Гарна думка — відвідати курортні приморські міста Півдня України: Одесу, Чорноморськ, Генічеськ, Скадовськ, Бердянськ. Всюди можна не турбуватися про якість продуктів та ціну харчування родини. «У будь-якому куточку Україна подарує уважному мандрівнику цікаву розповідь, легенду або просто красиве місце, що тішить око. Подорожуйте власною країною. А наша мережа буде рада допомогти зробити подорож доступною та смачною», — каже заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

Олена Антонів.