Як «АТБ» надає молоді кар’єрні можливості

Національна мережа продовольчих маркетів є не лише кузнею кадрів для української торгівлі, але й центром галузевих self-made історій

Більше року тому на Львівщині відкрили учбовий центр корпорації «АТБ». Експерти, підсумовуючи результати роботи закладу впродовж цього періоду, наголошують на високій якості підготовки спеціалістів, яка несподівано дала поштовх покращенню загального рівня обслуговування покупців на Львівщині — незалежно від конкретного торговельного підприємства. Втім ще більше користі учбовий центр приніс молодим працівникам, які отримали можливості для створення власної кар’єри.

«Власні учбові центри — гордість компанії. На сьогодні вони забезпечують не тільки професійне навчання працівників, але й розвиток управлінських якостей керівників і співробітників, з яких формуємо внутрішній кадровий резерв. Щорічно в таких центрах проходять навчання і підвищують свою кваліфікацію понад 4000 осіб», — розповідає директор департаменту управління персоналом корпорації «АТБ» Олена Федаш.

За її словами, у подібних центрах крім традиційних форм навчання (лекції, семінари, стажування тощо) активно розвивається напрямок корпоративних тренінгів, тематика яких спрямована на формування лідерських якостей, відпрацьовування управлінських, комунікаційних навичок, навичок презентації, вміння працювати в конфліктних ситуаціях тощо. Кадрова політика корпорації «АТБ» базується на ефективному використанні та розвитку людського капіталу підприємства. Виховуючи кадри для себе, компанія фактично стимулює всю галузь торгівлі переходити на нові — більш високі — стандарти підготовки персоналу та, відповідно, обслуговування клієнтів. Мережа не має потреби брати людей, як-то кажуть, «зі сторони». Бо кращої підготовки, ніж у компанії, на вітчизняному ринку просто не існує. Саме тому 100% співробітників, які наразі займають адміністративні посади в мережі «АТБ», отримали професійну освіту в учбових центрах компанії. Ба більше — значна частина таких внутрішніх «посадовців» починала свій трудовий шлях саме в «АТБ».

«У нас безліч self-made прикладів. Можливо, „АТБ“ є тим рідкісним винятком з правил функціонування великого бізнесу в Україні, коли просування по службі не залежить від родинних зв’язків чи кумівства. Кожного, хто хоче та може зростати, помітять і підтримають. Тож матиме змогу робити кар’єру», — додає Олена Федаш, розповідаючи історії про звичайних хлопців та дівчат, які, прийшовши в компанію працювати касирами та охоронцями, сьогодні керують бізнесом «АТБ» у регіонах. Тож не дивно, що аналітики говорять про суттєвий внесок «АТБ» у підвищення престижу спеціальностей, пов’язаних із роботою на торговельних підприємствах.

Сьогодні, коли корпорація вже нараховує понад 50 тис. працівників, її зростання та розширення дозволяють збільшувати кількість працівників та нарощувати інвестиції в кадровий капітал. Зокрема, лише за 2017 рік компанія створила понад 7 тисяч нових робочих місць. Це на 15% перевищує показники 2016 року, тож динаміка каже про наявність потужностей для ще більшого зростання в поточному році. Відповідно, кар’єрні можливості отримають сотні й тисячі молодих спеціалістів, особливо у Львові, адже наявність учбового центру «АТБ» (яких усього чотири в Україні) — це шанс для кожного!

Олена Антонів.