В «АТБ» можна використовувати Apple Pay

Мережа надала таку можливість у перший день роботи «яблучного» сервісу в Україні

У середині травня в магазинах «АТБ», які нещодавно почали з’являтися у Львові, запрацював так званий Apple Pay — система, що дозволяє розрахуватися за покупки лише притисканням свого «яблучного» смартфона до спеціального пристрою. Більш того, така можливість в «АТБ» стала доступною у перший же день впровадження сервісу Apple Pay в Україні. Це аж ніяк не здивувало прихильників відомої мережі продовольчих маркетів, бо раніше тут було впроваджено розрахунки за допомогою мобільного телефона з операційною системою Android з підтримкою технології NFC.

Потужна компанія «АТБ» є лідером вітчизняної торгівлі. Це стосується не тільки кількісних показників (мережа має 951 магазин у 246 населених пунктах України), але й якісних. Приміром, реалізація сервісу Apple Pay є частиною стратегії діджиталізаціі та поліпшення рівня купівельного сервісу. «Одним з основних принципів розвитку торговельної мережі „АТБ“ є активне інвестування в передові технології, впровадження новаторських концепцій і практик», — зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Як свідчить досвід європейського ритейлу, впровадження передових технологій, концепцій і практик — новий тренд у розвитку формату дискаунтер (формату, в якому і працює «АТБ»). Поряд з такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, вітчизняний ритейлер розглядає цей напрямок як найголовніший у своїй інвестиційній діяльності.

До того ж «АТБ» продовжує вдосконалювати і самі магазини. Пересічні покупці бачать лише новий сучасний дизайн у темних кольорах, втім зміни набагато глибші. «Проводимо комплексні роботи з модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети — це своєрідний експериментальний майданчик. Тут впроваджено передові рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження», — зазначає пан Марков. Йдеться про встановлення холодильного та морозильного обладнання останнього покоління, новітньої системи освітлення, що функціонує на основі LED-технологій. «Чимало уваги приділили вдосконаленню систем утеплення, опалення та рекуперації енергії. Загалом такий комплекс заходів дає можливість скоротити витрати на опалення до 70%», — додає Борис Марков.

Ще один великий інноваційний проект «АТБ» пов’язаний з організацією логістики. Компанія має відповідну інфраструктуру, що складається з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 150 тис. кв. м, яка є однією з найбільших в Україні. «Управління складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами», — зазначає Борис Марков.

Тож, виключно ефективним використанням ресурсів «АТБ» не обмежується, чим доводить свою відповідність провідним європейським тенденціям щодо розвитку торгівлі. У 2018 році компанія планує відкриття не менше ніж 100 нових магазинів, а ще з півсотні «АТБ», які вже працюють, отримають новий дизайн. Всі вони будуть провадити діяльність за новітніми стандартами. Отже, нових цікавих пропозицій щодо обслуговування шанувальникам технологій чекати доведеться недовго.

Олена Антонів.