«Бізнес починається із зустрічі, гроші несуть тому, кого знають»

За кулісами ретро-вечірки говорили про те, що у Львові бракує конференц-залів на тисячу-дві учасників


Гості ретро-вечора танцювали танго

У Львівському будинку вчених відбулася вечірка у ретро-стилі «Бізнес починається із зустрічі». Так атмосферно у місті Лева відзначили Світовий день ділової гостинності (цьогоріч Львів уперше долучився до відзначення).

Світовий день ділової гостинності — ініціатива, започаткована у 2016 році у США. Подія об’єднує представників сфер ділової гостинності та організації подій, аби підкреслити неабиякий вплив ділових зустрічей, конференцій, конгресів, виставок на економіку світу. На вечірку прийшла і журналіст «ВЗ», яка дотрималася дрес-коду — одягла капелюшок у ретро-стилі, костюм (образ продумувала три дні).

Гості дотрималися тематики вечірки. Деякі дами працювали над образом кілька днів

За келихом шампанського, під хорошу вінілову музику і кавери на українські шлягери гості ретро-вечірки знайомляться між собою. Ведучий вечора Андрій Жолоб дає завдання. Перше стосується жінок — сфотографуватися з чоловіком у маринарці (піджаку), обмінятися візитками і виставити спільне фото у соцмережах. Власник найкращого фото (визначали за кількістю лайків і коментарів) отримає приз — сертифікат на поїздку шпацер-кебом (копія ретро-автівки). Переможцем конкурсу став директор компанії Global Events Денис Ринський, який свого часу був директором стадіону «Арена Львів».

Ведучий закликав гостей не соромитися, підходити фотографуватися, навіть якщо вперше бачите людину. Бо сором’язливі мають менше шансів на налагодження ділових контактів. Завдання застало зненацька панянок. Деякі нервово перешіптувалися: «А що таке маринарка?». Зауважила, чимало жінок підбігали до першого-ліпшого чоловіка і «селфилися». Тим часом я прискіпливо обирала партнера для спільного фото. І ось до мене підійшов відомий львівський готельєр, експерт з туризму Іван Лунь, запропонував підкріпити давню ділову дружбу красивим фото.

Наступне завдання від ведучого — сфотографуватися з дамою у капелюшку та жінкою у чорній сукні. Тут неабияку активність проявили чоловіки. Зауважила, на одну панянку — по кілька претендентів на селфі. Така гра справді зблизила публіку. Люди обмінювалися між собою не лише візитками, а й компліментами.

Одне із завдань конкурсу – сфотографуватися із дамою у чорній сукні. Журналіст “ВЗ” зробила фото на згадку із представником Львівської майстерні шоколаду Юліанною Гумецькою

Головна мета вечірки — не лише знайомство та розваги, а й дискусія на тему «Як нанести Львів на європейську карту ділової гостинності?». Своїми порадами ділилися президент Української спілки психотерапевтів Олександр Фільц, проректор з програмного розвитку Українського католицького університету Олег Турій, виконавчий директор Польської асоціації судинних хірургів Катажина Цьох. Зокрема, Олександр Фільц запевнив, що Львів давно позначений на карті ділової гостинності, головне — постійно підтримувати ці відносини, працювати над новими ринками проведення конференцій. Спікери в один голос зазначали, що бізнес починається із зустрічі, гроші несуть тому, кого знають. Тож важливо підтримувати хороші ділові відносини, організовувати чимало заходів і мати хороше портфоліо.

Свою нотку в дискусію додав міський голова Львова Андрій Садовий. У привітальному слові згадав, як накопичені контакти і знайомства вирішують будь-які питання. Мер Львова пригадав, як зробив пропозицію руки і серця своїй майбутній дружині Катерині Кіт.

Тоді виникла проблема: де відгуляти весілля? Андрій Садовий зізнався, що у молодості не знав, що ресторани для весільної забави бронюють заздалегідь. Коли кілька закладів йому відмовили, мер пригадав, що раніше проводив конференції в Італійському дворику. Звернувся туди і запитав, чи можна в них організувати… вечірню конференцію. Йому відповіли: «Плати гроші і організовуй». Після цього Садовий склав список гостей, але при цьому відмінусував 30%, які традиційно не приходять. У день весілля вийшла халепа — усі запрошені таки прийшли. Тоді Андрію Садовому треба було просити сусідні заклади позичити столи і стільці. Організаційні моменти швидко владналися, весілля відгуляли на славу.

Цю історію про весілля мер Львова розповів для того, щоб наголосити: ділові контакти та активність важливіші за будь-які ресурси. Бо тобі допомагають насамперед тому, що тебе знають і з тобою працювали. У кулуарах ретро-вечірки гості говорили про те, що у Львові бракує конференц-залів на тисячу-дві учасників. «Торік у Львові відбулося близько 400 конференцій. Приємно, що наше місто дедалі частіше обирають для своїх заходів. Однак ми зауважили, що багато представників сфери ділової гостинності досі не знайомі між собою.

Тож вирішили це виправити, адже саме контакти відіграють ключову роль у бізнесі", — підсумувала директор ЛКП «Львівське конференц-бюро» Ліна Остапчук.

Фото автора