Львівські пенсіонери можуть їздити безкоштовно у двадцяти комунальних маршрутах

Львівська міська рада скерувала листа до управління Укртрансбезпеки у Львівській області – з вимогою перевірити дії приватних перевізників щодо скасування пільг для пенсіонерів.

У листі мерія просить Укртрансбезпеку вжити заходів щодо власників маршрутів, які порушують закон. Наразі мерія не отримала відповіді.

Своєю чергою, заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак повідомив “ВЗ”, що мерія не підтримує рішення приватних перевізників Львова та області, які з 20 січня 2018 року скасували безкоштовний проїзд для пасажирів пенсійного віку. Мовляв, на законодавчому рівні питання не врегульоване...

На комунальних міських маршрутах (обслуговує АТП №1), каже заступник мера Львова, пільга на проїзд пенсіонерів залишається. Це автобуси таких номерів: 1А, 2А, 3А, 4А, 5А, 6А, 9, 10, 16, 20, 28, 29, 32, 37, 45, 46, 47а, 55, 56 та експрес-маршрути, які курсують від АЗ «Західна» до площі Різні.

“На ринку автомобільних перевезень міські комунальні підприємства мають лише 35%, 65% належить приватним компаніям, – наголошує Сергій Бабак. – Якщо б ми мали більшість на ринку перевезення, то такі питання, як, наприклад, проїзд для пенсіонерів, вирішувалися б у інший спосіб. Щодо комунального транспорту, то цього року плануємо придбати сто великих автобусів, а також нові трамваї і тролейбуси”.

Лист до редакції

“Якби мали достойні пенсії, гонорово платили б за проїзд, щоб не терпіти принижень, коли перед носом закривають двері...”

“Прочитала у «ВЗ» статтю «Пенсіонери, прошу платити за проїзд!». Так шокована, що вирішила вам написати. Ми з мамою багаторічні шанувальники «Високого Замку». І дивно таке читати на сторінках улюбленої газети. Пенсіонери мають платити за проїзд, бо це ж щастя – нарешті порожні маршрутки! Пенсіонери зранку не поїхали у поліклініку і не заважали працюючим і студентам. А доходи у водіїв від цього збільшились? А хто це порахує без квитків? Може, про це треба писати журналістам? А може, про те, що на Майорівці та Пасічній немає комунального транспорту (ні тролейбусів, ні трамваїв, ні великих комунальних автобусів)? Чи зручно інвалідам та молодим мамам їздити “Богданами” на №15, 24, 44, 40, 50, 23, 19, 47а? Чому великі автобуси тільки на сихівських маршрутах №16, 46, 4А, 42? Виявляється, це не перевізник винен, що їздимо іржавим брухтом, а пенсіонери. То, може, нас – пенсіонерів та інвалідів – у резерваціях ізолювати? Комендантську годину на проїзд з 10 до 16 нам вже встановлювали. Я також молодий пенсіонер – мені 59 років, 37,5 року стажу. Мамі моїй 83,5 року. Мешкаємо на Майорівці понад 50 років. Ніколи не зловживали пільговим проїздом, не катаємось автобусами для задоволення. Не від доброго життя користуємось цією пільгою. Якби мали достойні пенсії (не 1615 грн., а 10000 грн.), гонорово платили б за проїзд, щоб не терпіти принижень, коли перед носом закривають двері або навіть не зупиняються на зупинках, якщо бачать людей похилого віку.

До «Пенсійної реформи» з серпня 2014 року мала пенсію 1590 грн., а тепер 1615 грн. Осучаснили аж на 25 грн. За цей час інфляція виросла на 202%. Щоб платити за проїзд, від чого ще треба відмовитись?”.

З повагою – Наталія Іванівна Була.

Фото з архіву «ВЗ»