Uber майже удвічі підвищив тарифи

Водії пояснюють, це через зниження доплат за кожне замовлення. Після цього чимало власників автівок припинили співпрацю з Uber.

Неприємна новина для львів’ян, які звикли дешево їздити на таксі Uber. Віднедавна мінімальна вартість поїздки  зросла з 14 гривень до 25. Зріс тариф і за подачу авто. Раніше було 4 гривні, тепер — 15.  Вартість  кілометра проїзду залишається наразі незмінною — 5 гривень.

“Поїздки з Uber подорожчали орієнтовно на 11 гривень, - пояснили у прес-службі компанії. - Якщо раніше поїздка на відстань до 5 кілометрів  коштувала 29 гривень, то тепер — 40”.

Під час презентації менеджер з логістики та операційної діяльності Uber Артем Панченко натякнув, що низькі тарифи Uber — тимчасові. Мовляв, щоб привабити на роботу водіїв, їм за кожне замовлення доплачують з кишені компанії. Якщо  Uber приживеться на ринку, то у час пік кое­фіцієнт тарифу буде помножено на два…

Днями журналіст “ВЗ” їхала з центру (вул. Винниченка) до вул. Медової Печери. Раніше за таку поїздку платила 34 гривні, а тепер витягнула з гаманця 50 гривень. Запитую водія, чому Uber підняв тарифи. “Для нас (водіїв. - Авт.) зменшили коефіцієнти доплати за кожне замовлення, -  відповів. - Відтоді водії масово припинили співпрацю з Uber, бо їм стало невигідно їздити. Ті, хто залишився, — розривалися, не встигали виконувати замовлення. Щоб повернути водіїв до співпраці, Uber вирішив підняти тарифи для пасажирів”.

Водій, з яким їхала додому, розповів: прийшов в Uber для того, щоб дізнатися, звідки компанія бере кошти для доплат водіям (не уточнив суму “гонорару”). “Поки що вивчаю це питання, - наголосив водій. - Минулого тижня служби таксі Львова пікетували Uber та ”Яндекс таксі”. Їх можна зрозуміти, бо ці два сервіси суттєво відібрали від них клієнтів. Знижувати тарифи легальні таксисти не будуть, бо тоді працюватимуть у збиток. Інша ситуація із  “бордюрниками”. Вони працюють нелегально, здирають з клієнтів утридорога. Зробив з центру кілька замовлень, а машини “бордюрників” далі стоя­ли... Водії курили, пили з пластикових стаканчиків каву. Орієнтуються на “нічних туристів”. Нетверезим клієнтам набивають ціну. Замість 50-60 гривень за поїздку,  можна сказати — 150”.

Під час акції протесту у Львові таксоперевізники стверджували, що “Яндекс” і Uber — російські фірми. Uber позиціонується як американська компанія, але на теренах СНД кінцевим бенефіціаром начебто є Росія.

У березні цього року Uber повідомив про закриття своїх послуг у Данії. У Швеції цій компанії теж вказали на двері, “зелене світло” дають лише легальним таксоперевізникам. 7 квітня 2017 року італійський суд заборонив сервіс  Uber. Причина — недобросовісна конкуренція. Феміда дала Uber десять днів, аби забратися з країни. Якщо Uber не виконає рішення суду, компанії може загрожувати 10 тисяч євро штрафу. Таку суму штрафу буде стягнуто за кожний зайвий день роботи. Та Uber не поспішає покидати Італію. Представники компанії вирішили подати апеляційну скаргу...