На Сихів повезе новенький трамвай...

Трамвайне депо готується до відкриття нового маршруту.

Трамвайного депо №1 на вулиці Городоцькій не впізнати. На коліях у ряд вишикувалися нові трамваї “Електрон”, готові до виїзду на маршрут. Ці найсучасніші трамваї українського виробництва возитимуть львів’ян із центру міста до Сихова новою колією, будівництво якої вже на стадії завершення. Вагони курсуватимуть з інтервалом 5-6 хвилин, а весь маршрут долатимуть за 25 хв. Спочатку їздитимуть від площі Соборної, що у центрі міста, до Кінопалацу імені Довженка, а вже до кінця року поїдуть до вулиці Вернадського (“Санта-Барбара”).

Міський голова Андрій Садовий приїхав у депо, аби особисто оглянути новенькі трамваї. Він сказав: “У Львові  показуємо приклад,  як треба підтримувати українського товаровиробника і розвивати електротранспорт, щоб надавати людям послуги високої якості”. Щодо будівництва колії на Сихів, то заявив: “Будівництво триває весь світловий день. У другій половині листопада заплановано  відкрити сполучення Сихів — площа Соборна”. 

Нові сім трамваїв закуплено у співфінансуванні — за рахунок кредитних коштів Європейського банку реконструкції і розвитку, субвенції з державного бюджету та місцевого внеску, загальна вартість — близько семи мільйонів євро. Шість із  семи трамваїв уже в депо. Днями має надійти останній, сьомий новачок. Постачають їх ПАТ “Концерн “Електрон” та ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”, а виробляє СП “Електронтранс”.

У салоні таких вагонів - затишно і комфортно. Зовні схожі на ті «Електрони», що їздять Львовом із 2014 року. Проте мають свої особливості.  На вигляд їхні салони стали  просторішими. У них застосовано сучасну систему керування електроприводом польської фірми “Еніка”. Завдяки цьому трамваї споживають менше електро­енергії, ніж ті, що зараз курсують Львовом. 

Нові трамваї, як і попередні, пристосовані для перевезення інвалідів. Обладнані сучасною інформаційною системою, яка має електронні світлодіодні маршрутовказівники та голосову інформаційну систему. У салонах нема  екранів для трансляції відео, натомість залишилися  електронні табло для відображення маршрутів. У нових трамваях двері зробили простішими і водночас надійнішими — вони не розсуваються, а відчиняються усере­дину. Бо раніше такі двері часто ламалися. Для того, щоб до салону потрапляло більше повітря, змінили механізм відкривання кватирок: у перших двох «Електронах» вони були відкидні, тепер — розсувні. Залишилася незмінною кількість місць у  вагонах - 35 для сидіння. Загалом вагон може вмістити 160 пасажирів. 

“Зараз ці трамваї інтенсивно готують до виїзду на маршрут, - додав директор ЛКП “Львівелектротранс” Михайло Сидорович.  -  Вагони пройшли “обкатку” і об’їздили перші 150 км. Це робиться для того, щоб адаптувалися до колії, а водії — до трамваїв. Також ми повністю укомплектували штат водіїв, які пройшли спеціальне навчання для роботи на сучасному електротранспорті”. До виходу на лінію поряд із  новими трамвая­ми «Електрон» готують трамваї «Татра», які ремонтують на ЛКП “Львів­електротранс”. Трамвай на сихів планують зробити цілодобовим.

Фото автора

Трамвай на Сихів планують зробити цілодобовим

Трамвай на Сихів, який почне курсувати в середині листопада, планують зробити цілодобовим. Уже розроблений графік руху трамваїв з 06:30 до 00:05, проте у львівській мерії планують запровадити нічні рейси.

«Трамвай більш надійний за нічні маршрутки і вночі в трамваї комфортніше їхати. Давайте спробуємо цей маршрут зробити цілодобовим. Звісно, вночі буде інший інтервал руху, але цього інтервалу треба буде чітко дотримуватись», — сказав мер Львова Андрій Садовий під час наради у Львівській міськраді 2 листопада.

Він також додав, що для нічних рейсів сихівського трамвая розроблять інший тариф.

Як уточнив ZAXID.NET директор ЛКП «Львівелектротранс» Михайло Сидорович, наразі вже складений графік руху трамвая на Сихів. Згідно з графіком, трамваї курсуватимуть з 6:30 до 00:05 з інтервалом у 5-6 хвилин.

У разі запровадження нічних трамвайних маршрутів, вони курсуватимуть з іншим інтервалом.