Безрогий тролейбус

Ноу-хау від «Електрону» пустять по тринадцятому тролейбусному маршруту.

Львів — перше місто в Україні, вулицями якого курсуватиме електробус (на фото), зібраний на львівському концерні «Електрон». Наприкінці цього тижня ноу-хау  планують пустити на лінію тролейбусного маршруту №13 (пл. Підкови — вул. Грінченка, оскільки це єдиний маршрут, який заїжджає на проспект Свободи).  Проїзд у електробусі коштуватиме дві гривні. Це, по суті, тариф електротранспорту Львова. 

Крім електробуса (його встигли охрестити безрогим тролейбусом), по тринадцятому маршруту їздитимуть нові класичні тролейбуси від “Електрону”.  ЛМКП “Львівелектротранс” отримав три одиниці новеньких “рогатих”. 

Як сказав на брифінгу міський голова Львова Андрій Садовий, наразі електробус проходить останні штрихи тестових випробувань. Така умова передбачена для усього нового громадського транспорту перед виходом на маршрут.  

Директор ЛКП “Львів­електротранс” Михайло Сидорович повідомив “ВЗ”, що електробус досі не передано на баланс “Львівелектротрансу”, бо наразі  проходить атестацію на дорогах. “Треба пройти етап ходових випробувань, машина має наїздити певну кількість кілометрів: на підйомах, спусках, - наголосив пан Сидорович. - Якщо не буде жодних зауважень до роботи, електробус виїде на лінію”. 

Яким є новий електробус? Транспортний засіб  моделі Е19101 коштує 9 мільйонів гривень. “Фінансове питання — на стадії вирішення. За електробус заплатять з міського бюджету”, - повідомив Михайло Сидорович. 

Це сучасний екологічний транспорт нового покоління.  Електробус — низькопідлоговий, довжина — дванадцять метрів. Габарити дозволяють помістити в ньому до 100 пасажирів. Розвиває швидкість до 70 кілометрів за годину. Працює на електроенергії. За день може проїжджати без підзарядки 200 кілометрів. На “Електроні” кажуть,  що ноу-хау може доволі швидко заряджатися (за 15-20 хвилин). Для цього необхідна зарядка з високим струмом у 380 вольт. Завдяки електричному пальному електробус буде у десять разів дешевшим, ніж транспорт, який працює на бензині. 

Також автобус на електриці пристосований  для людей з особливими потребами. В ньому є спеціальні пандуси для пасажирів в інвалідних візках, ремені безпеки. Для комфортної їзди усіх пасажирів - кондиціонери та сучасна система опалення. 

«Львів зумів створити машину, якій належить майбутнє у пасажирських перевезеннях», — зазначив у Львові під час презентації електробуса міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.